Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan tajuton kiima

Vierailija
14.12.2018 |

Yöllä sekstittelin yhen kivan miehen kanssa fantasioista ja meni vähän yli. Edelleen panettaa ihan hulluna, olen hoitanut itselleni useamman orgasmin ja kaiken lisäksi mua hävettää ihan hulluna.
Kaiken lisäksi aloin haaveilemaan, että olisin kolmen kimpassa tän miehen ja jonkun naisen kanssa ja he tekisivät mulle kaikkea, mutta eivät koskisi toisiinsa. Keskittyisivät vain mun nautintoon. Ikinä en ole kolmenkimpasta tai toisesta naisesta haaveillut, mutta nyt haluaisin, että joku nainen tuottaisi mulle useita orgasmeja yhdessä miehen kanssa. Itse en kuitenkaan tätä naista pystyisi tyydyttämään.
Mikä mua vaivaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei toista saa / pysty tyydyttämään, niin pidä vaan fantasiana. 😊

Vierailija
2/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah. Mikä sua muka hävettää? Sen kun menet jos oot vapaa. Parit hakee monesti just naista kolmanneksi. Tosin se nainen varmasti haluu kans nuolentaa ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei toista saa / pysty tyydyttämään, niin pidä vaan fantasiana. 😊

Niin. En kyllä ymmärrä mistä tuo yhtäkkiä tuli, kun en sitä koskaan aiemmin ole halunnut tai ylipäätäänkään ajatellut naisia seksuaalisessa mielessä. Nyt vain kiihottaa ajatus siitä, että nainen hoitelisi mut miehen kanssa yhdessä ja mua hävettää tää ajatus ihan helvetisti.

Vierailija
4/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Plaah. Mikä sua muka hävettää? Sen kun menet jos oot vapaa. Parit hakee monesti just naista kolmanneksi. Tosin se nainen varmasti haluu kans nuolentaa ym.

Mä en tiedä. Se, että haluaisin miehen jakavan mun naisen kanssa ja se, etten koskaan aiemmin ole tahtonut kolmenkimppaa ja varsinkaan naista.

Vierailija
5/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä nyt ajatuksia häpeämään. Oletko nuori? (En kysy mitenkään alentuvasti)

Vierailija
6/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä nyt ajatuksia häpeämään. Oletko nuori? (En kysy mitenkään alentuvasti)

Alle kolmekymppinen. En tiedä miksi mua hävettää. Varmaan kun kerroin tälle miehelle.

Vierailija
7/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

Mä en tiedä. Se, että haluaisin miehen jakavan mun naisen kanssa ja se, etten koskaan aiemmin ole tahtonut kolmenkimppaa ja varsinkaan naista.

No mitään muuta kuin menoksi. Ihmisen seksuaalisuus voi muuttua. Kai sä voit kokeilla? Semmosia sivustoja on missä etsitään kimppakivaan, jos et muualta löydä.

Miten niin sekstailu meni yli? Eikös siinä ole tarkoituskin kiihottua ja runkata yhdessä?

Mielestäni naisen on muuten helppo päästä kolmanneksi. Minullakin olisi tarjolla paria ja kahta miestä, mutta olen ihanassa suhteessa ja rakastunut ja onnellinen, joten ei ole kysyntää. Mut että todellakin löytyy, jos haluat kokeilla. Muista kumi!

Vierailija
8/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle kolmekymppinen. En tiedä miksi mua hävettää. Varmaan kun kerroin tälle miehelle.

Pöh, turhaa! Miehellä varmaan hyvät fantasiat päällä nyt! :) Kysy tunteeko kivaa naista, jonka kanssa voitte duunata.

Vierailija
9/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöh, turhaa! Miehellä varmaan hyvät fantasiat päällä nyt! :) Kysy tunteeko kivaa naista, jonka kanssa voitte duunata.

Ainakin se on kiusannut mua koko aamupäivän. Tekis mieli vajota maan alle.

Vierailija
10/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan testailemaan livenä, mutta kyllä pitää muitakin huomioida.

Vierailija
11/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa jäädä väliin. Mies ei oikein innostunut mun jakamisesta 😅

Vierailija
12/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa jäädä väliin. Mies ei oikein innostunut mun jakamisesta 😅

No... Seuraavassa elämässä sitten. 😏

Vierailija
13/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai on olemassa mies, joka ei halua 2n + m?? Jopas!

Vierailija
14/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siis monogaamisessa suhteessa? Jos ei niin sen kun lähdet kokeilemaan jonkun parin kanssa. Ymmärsin, että olisi ollut joku tuntemattomampi mies, jonka kanssa sekstailit.

Vierailija
15/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko siis monogaamisessa suhteessa? Jos ei niin sen kun lähdet kokeilemaan jonkun parin kanssa. Ymmärsin, että olisi ollut joku tuntemattomampi mies, jonka kanssa sekstailit.

No en tiedä mikä tää juttu on. Yhdessä kuitenkin vietetään aikaa.

Vierailija
16/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa no sit ei ehkä kannata lähtee toisen parin kanssa kokeileen ainakaan ennen kuin näät, tuleeko tästä jotain.

Kuulemma on hankalaa löytää kolmanneksi nainen, siis ajattelen jos parina etsisitte.

Vaikea uskoa, että mies ei haluaisi katsoa kun toinen nainen nuolee sua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme