Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaamos lamaannuttaa

Vierailija
14.12.2018 |

Aloitin kesällä työskentelyn kotoa käsin, joten jos kovia deadlineja ei ole, en herää tavanomaisedti klo 7, vaan nukun hieman pidempään.

Kesällä, ja vielä syksylläki, tämä toimi oikein mainiosti. Heräsin viimeistään 8.30 levänneenä ja energisenä. Sain hyvin aikaan, eikä kiirekään stressannut. Nyt ovat asiat toisin ja unirytmini on kääntynyt päälaelleen ä. Minulla oli jo opiskeluaikana sama ongelma, mutta en uskonut sen enää toistuvan vuosien säännöllisen rytmin jälkeen. Väärässä olin. Olen marraskuusta lähtien ollut lähes toimintakyvytön. Työt kasaantuvat, määräajat paukkuvat ja ahdistus kasvaa. En saa kirveelläkään unta ennen 2-3, mutten myöskään saa itseäni pysymään tajuissani, jos herään 7-8 välillä. Vaikka nukkuisin 12h putkeen, olen silti lamaantunut ja tokkurainen.

Onko tähän mitään todellista apua? Syön terveellisesti, ulkoilen, en juo kahvia klo 16 jälkeen tai käytä alkoa unilääkkeenä. Melatoniini toimi kerran. Ahdistaa, että pilaan koko "urani" tällä saamattomuudella. Mikä avuksi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän