Vanhin ihminen, jonka tiedät uskovan joulupukkiin?
Tai vanhin ikä jossa tiedät jonkun "luopuneen" uskosta.
Tuli mieleen, kun ala-asteen lopussa tuntemani 12v tyttö ainakin vaikutti tosissaan uskovan pukkiin.
Kommentit (5)
Olen 60 vuotias ja nähnyt joulupukin lapissa, istumassa turistihelvetissä napapiirin joulupukin kylässä.
Mistä helvetistä se olisi sinne tullut, ellei olisi todellinen henkilö?
Sipilä ajattelee kansalaisten parasta, siniset tekivät oikein irrottautuessaan perussuomalaisista, maamme väestö vanhenee ja on oikein saada maahamme nuorta työvoimaa lopettamalla tarveharkinta, aktiivisopimuksen avulla saadaan maamme 500 000 työhalutonta palaamaan työelämään, enkä näe mitään syytä miksi maamme ei voisi tarjota suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan palveluita vaikka koko afrikan väestölle.
Ja tämän kaiken on todistellut minulle lukuisa joukko maamme eturivin lehtimiehiö, maan parhaat poliitikotpuoluekantaan katsomatta ja jopa Tampereen yliopiston huippututkijat
Joulupukki on oikea olemassaoleva henkilö ja olen sen omin silmin, +2:sen lähilaseilla nähnyt istumassa joulupukin kylässä omalla tuolillaan.
Älkää te uskoko mitään mitä ette omin silmin näe tai teitä viisaammat pysty aukottomasti todistamaan.
Älkää olko Venäjän tedustelupalvelun hyödyllisiä idiootteja.
Mä olin jo menettänyt uskoni pukkiin, mutta sitten yhtenä jouluna pukilta tuli booty call ja puolenyön aikaa se ilmestyi oven taakse täysine säkkeineen. Nykyään asutaan pukin kanssa yhdessä.
Päivi Räsänen. Uskoo myös Humalaan , Pääsiäispupuun, Hammaskeijuun ja oman politiikkansa uskottavuuteen.
44v kehitysvammainen veljeni uskoo, kuten moni muukin hänen asuinkeskuksessaan. Siksi heille tuleekin joka Jouluna pukki :)
Yksi lapsenlapseni vaareista uskoo möhköfantteihin ja joulupukkiin. Ikää on noin 70v.