Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö itseäsi muita parempana?

Vierailija
12.12.2018 |

Minä pidän itseäni parempana kuin muut. En ihan kaikessa, tiedostan itsessäni myös monia puutteita. Mutta monessa itse tärkänä pitämässäni asiassa koen olevani muita parempi.

Muita ylemmyydentuntoisia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmyyden tunteesta en tiedä koska olen tehnyt niin paljon asioita vit*iksi, mutta sen voin sanoa että olen monissa asioissa huomattavan paljon parempi kuin keskiverto.

Ruokaa en tosin osaa tehdä.

Vierailija
2/8 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeestaan. Mut oon lähtökohtasesti tosi minä-keskeinen, mut sit ku mä alan kuuntelee muita nii huomaan et oho :DDD toipas onki fiksu, en ookkaa tullu ees ajatelleeks. hahaha.

:''DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/8 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
5/8 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta toisinaan oma ylemmyyden tuntoni nousee tällä palstalla hieman, kun tuntuu, että täällä kohtaa tisinaan niin pimeitä kirjoituksia. Toisaalta siihen, että on minua parempi ei useinkaan tarvitse kovin paljon.

Vierailija
6/8 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu viiteryhmästä. Kannattaa hakeutua huonompiensa joukkoon, jos haluaa tuntea olevansa muiden yläpuolella. Kannattaa hakeutia parempiensa joukkoon, jos haluaa haastaa itseään ja kehittyä.

Vierailija
7/8 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti pidän joitakin parempana. Lähtökohta ei kuitenkaan ole se, vaan teot ratkaisevat.

Vierailija
8/8 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta samalla mietin että olenko kuitenkin sitä, koska ylemmyydentunto on mielestäni väärin. Joten mene ja tiedä.

Onko maailmassa todellista altruismia koska hyvä mieli toisten auttamisesta on myös palkinto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan