Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

73v isälle tarttis keksiä joululahja

Vierailija
12.12.2018 |

Haluaisin isälleni antaa jonkun ihan "oikean" joululahjan kukkakorin lisäksi. Olen kyllä joulun laittanut ja ruuat tehnyt viimeiset 10 vuotta hänelle ja veljelleni. Isäni on auttanut minua todella paljon tänä vuonna ja vaikka olemme sopineet ettei mitään osteta niin haluaisin jotenkin kiittää kuluneesta vuodesta. Isäni ei lue kirjoja tai katso elokuvia. Eikä harrasta mitään. Hän ei välitä risteilyistä, kylpylälomista, hieronnoista ym hemmotteluista, antaisi lahjakortin varmaan takaisin jos sellaisen ostan ( ja tekikin kun ostin 70v lahjaksi kylpylä vkl:n). Villasukkia, alusvaatteita ym on vaikka muille jakaa. Jokin herkkukori olisi hänelle mieleinen mutta häneltä on vastikään poistettu suurin osa ylähampaista niin syöminenkin on hankalaa. Pää on aivan tyhjä ideoista, olisko täällä ihmisiä joilla olisi enemmän mielikuvitusta kuin minulla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat isällesi aikaa ja halauksen. Kahvipaketti,kuksa tai vaikka korppusäkki pakettiin. Ei mitään suurta, vaan jotain pientä.

Vierailija
2/4 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä antaisit Donald Trumpille? Hän on samanikäinen kuin isäsi. Myös Paula Koivuniemi on näiden miesten ikätoveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin hänen aihepiireihinsä sopiva kanavapaketti televisioon. Ikkunanpesu / siivous kevääksi. Jotain lisävarustetta autoon. Konjakkipullo.

Vierailija
4/4 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulahuivi.

Ostin kerran muinoin ukille tyylikkään villahuivin ja se tykkäsi kovasti. Valitsin sellaisen hienostuneen, jossa oli erivärisiä ohuita raitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä