3-kymppiset näyttävät nuorille nykyään
Eikö teidän mielestä? Paljon menee rahaa varmaan kauneuspalveluihin.
Kommentit (16)
No aika outoa jos kolmekymppisenä näyttäisi vanhalta.
Mä näytän nuorelle koska urheilen, pidän itsestäni huolta, enkä tupakoi. Alkoholiakin menee harvoin.
Nuorelle näyttäminen on kiellettyä jopa kolmekymppiseltä.
Kyllä menee rahaa kauneuspalveluihin, meikkeihin ja voiteisiin :D kiva kuulla, että se näkyykin jossain!
Myönnän, saankin kuulla tästä aina kun kerron ikäni.
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän nuorelle koska urheilen, pidän itsestäni huolta, enkä tupakoi. Alkoholiakin menee harvoin.
Tai sulla on hyvät geenit plus et ole sattunut sairastumaan mihinkään ikävään sairauteen. Ärsyttää jotkut jotka ylpeilee ja luulee, että hyvin säilynyt ulkonäkö on pelkästään omaa ansiota.
Vierailija kirjoitti:
Mitä he näyttävät?
Tätä minäkin tulin kysymään! Mitä he näyttävät nuorelle? Vai tarkoitatko, että he näyttävät nuoriLTA, ap? Opettele suomen sijamuodot, niin tulet paremmin ymmärretyksi...
Salaisuuteni on akne. Siksi minua luullaan ikäistäni nuoremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä he näyttävät?
Persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä he näyttävät?
Persettä.
Sitä vähän arvelinkin.
Minä olin ennen ylpeä siitä, että näytän niin nuorelta. Oikein mielelläni arvuuttelin muilla ikääni.
Ryppyjä ei ollut yhden ainutta ennen paria viime vuotta. Nyt olen 35.
Siis parissa vuodessa naama on valahtanut, juonteita ilmestynyt silmäkulmiin ja otsaan. Harmaita hiuksia siellä täällä.
Tutustuessani uusiin ihmisiin heillä menee kahvit väärään kurkkuun, kun kerron ikäni (luulevat nelikymppiseksi).
Mitä hittoa on yhtäkkiä tapahtunut? Pidän itsestäni kyllä huolta, vaikka elän kiireistä ruuhkavuosiaikaa.
Tosin ennen olin tupakoiva bilehile, joten ehkä se nyt alkaa näkyä..
Jotkut 30-kymppiset näyttävät vain 150 vuotiailta.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppiset on nuoria.
Riippuu tietenkin mihin vertaa.
Paaviksi tai presidentiksi kolmekymppinen olisi tosi nuori.
Ensisynnyttäjäksi tai lähihoitajaopiskelijaksi ei niinkään.
Balettitanssin tai taitoluistelun ammattilaiseksi aikovaksi kolmekymppinen olisi ikäloppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppiset on nuoria.
Riippuu tietenkin mihin vertaa.
Paaviksi tai presidentiksi kolmekymppinen olisi tosi nuori.
Ensisynnyttäjäksi tai lähihoitajaopiskelijaksi ei niinkään.
Balettitanssin tai taitoluistelun ammattilaiseksi aikovaksi kolmekymppinen olisi ikäloppu.
Myös vastasyntyneeksi kolmekymmpinen on vähän yli-ikäinen ?
Mitä he näyttävät?