Miten teillä tulee Kiinasta tilatut joululahjat?
Kommentit (12)
En ole koskaan tilannut sieltä mitään enkä tilaa. Mulla on varaa ostaa lahjat kivijalkakaupasta.
Tulee nopeasti ja tuotteet laadukkaita. Tilasin vähän meikkivoiteita, huulipunia sekä miehelle keinokuituiset kalsarit.
Meillä tuli hevoskuriilla pihaan. Vähän oli heppa väsyneen näköinen.
Tilasin veljelle taidetarvikkeita. Tulivat ajoissa ja ovat laadukkaita. Käytän itse samoja tarvikkeita ja olen tykännyt :) Tulivat n. 2 viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee nopeasti ja tuotteet laadukkaita. Tilasin vähän meikkivoiteita, huulipunia sekä miehelle keinokuituiset kalsarit.
En ikimaailmassa käyttäisi niitä meikkejä. Jos saisin lahjaksi jotain testaamatonta kiinapaskaa, niin lentäisi roskiin. Siinä menis sun viiskyt senttiä hukkaan.
Ette kai te oikeesti tilaa sieltä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki tulee sieltä tänäkin vuonna.
Tilasin lokakuun lopussa joitain julisteita ja barbien vaatteita. Kaikki saapuivat 4 vkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikimaailmassa käyttäisi niitä meikkejä. Jos saisin lahjaksi jotain testaamatonta kiinapaskaa, niin lentäisi roskiin. Siinä menis sun viiskyt senttiä hukkaan.
Tytär tilas sieltä huulipunan ja se sisälsi varmaan jotain liimaa, koska sillä liimautui huulet yhteen. Roskiin lensi välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Valikoiman takia. Läheskään kaikkia tavaroita ei saa Suomesta.
Vuoden turhakepalkinnon ehdokas löydetty.