Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Säilytätkö paistetut joulutortut jääkaapissa vai huoneenlämmössä?
12.12.2018 |
Onko sillä väliä kummassa säilyttää?
Kommentit (5)
Huoneenlämmössä, mutta meillä paistetaan kerralla vain pieni määrä, ovat parhaat hiukan lämpiminä. Luulisin, että jääkaapissa kuivuvat nopeammin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Perun vastaukseni.
Työnnä perseesees ja mene pakastimeen.
Ime munaas!
Alue: Aihe vapaa
VASTATKAA, saa*ana!