Lidlissä on ihania suklaakonvehteja
Belgialaista suklaata. Nää vie kyllä kielen mennessään ja on melko isoja. Oon jo 8 syönyt, enkä pysty lopettamaan.
Kommentit (16)
Ne on ihan sikahyviä ne sinisessä ja oranssissa rasiassa olevat minipraliinit.
Ei taida olla halpoja? Ostan itse noita Lidlin 100g suklaalevyjä, siinä saa 1 €:lla 200 g suklaata, eli hinta jotenkin kohdillaan. Eikä ole palmuöljyä niissä käytetty.
T. Lidl-mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla halpoja? Ostan itse noita Lidlin 100g suklaalevyjä, siinä saa 1 €:lla 200 g suklaata, eli hinta jotenkin kohdillaan. Eikä ole palmuöljyä niissä käytetty.
T. Lidl-mies.
Ei varmaan ole kovin halpoja kun suklaakin on ihanan paksua ja täyteläistä. Mies osti nää, niin en tiedä hintaa. T:Ap
Oho. Rasiassa lukee, että sisältää alkoholia, pidettävä lasten ulottumattomissa. Olipa hyvä kun huomasin. T:Ap
Minustakin parhaat konvehdit on saanu jo vuosia lidlistä.
ovat sellasia kuin konvehtien kuuluu olla.
Noi pandan ja fazerin konvehdit on tylsiä, eivät aiheuta himoa ottaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
T. Lidl-mies.
Niin ostan minäkin. Tosin niiden hinnassa näkyi Lidlin kusetus räikeimmillään. Kun makeisvero viime vuoden alussa poistettiin, niin Lidl siirsi veron poiston suoraan hintoihin ja näyttävästi totta kai. Eli alensi kaikkien makeisten hintoja sen verran mitä veron poisto niitä alensi.
Tasan vuoden ne edullisemmat hinnat sitten pysyivät ja tämän vuoden alussa makeisveron poistuminen oli enää kaukainen muisto vain, kun Lidl nosti kaikkien makeisten hinnat verojen aikaiselle tasolle, eli kääri kaikki makeisveron poiston tuotot suoraan omaan liiviinsä. Eli kun kyseinen suklaalevy maksoi 31.12.2016 49 senttiä, maksoi se 1.1.2017 36 senttiä ja taas 1.1 2018 49 senttiä. Tämä siis tapahtui nollainflaation aikana, eli millään kustannusten nousulla näitä hintojen nostoa ei voinut perustella.
Tuossa näkee konkreettisimmillaan sen, että mikään veron laskeminen vähittäiskaupassa ei alenna hintoja, kuin korkeintaan hetkellisesti ja loppupeleissä kauppias käärii aina veronalennukset omaan liiviinsä. Erittäin härskiä tomintaa sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Belgialaista suklaata. Nää vie kyllä kielen mennessään ja on melko isoja. Oon jo 8 syönyt, enkä pysty lopettamaan.
Onko se sellainen rasia missä on osittain vaaleanruskea väritys? Jos on niin ne on ihan sairaan hyviä. Ei tee enää mieli perinteistä Paradis-Wienernougat-Vihreäkuula -mättöä ostaa, kun rasia niitä belgialaisia kruunaa joulun. Viime jouluna vahingossa ostin ja rakastuin :)
Eikä niissä ole edes paha hinta, taitaa olla samaa luokkaa kilohinta kuin joissain juhlapöydän bulkkikonvehdeissa... T:nro8
Vierailija kirjoitti:
Minustakin parhaat konvehdit on saanu jo vuosia lidlistä.
ovat sellasia kuin konvehtien kuuluu olla.
Noi pandan ja fazerin konvehdit on tylsiä, eivät aiheuta himoa ottaa lisää.
Ei niitä enempäänsä kannata syödäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se sellainen rasia missä on osittain vaaleanruskea väritys? Jos on niin ne on ihan sairaan hyviä. Ei tee enää mieli perinteistä Paradis-Wienernougat-Vihreäkuula -mättöä ostaa, kun rasia niitä belgialaisia kruunaa joulun. Viime jouluna vahingossa ostin ja rakastuin :)
On ruskean beige rasia ja Palace merkkisiä. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikä niissä ole edes paha hinta, taitaa olla samaa luokkaa kilohinta kuin joissain juhlapöydän bulkkikonvehdeissa... T:nro8
Eiköhän ne lidlinkin ole kuitenkin ihan bulkkikamaa.
Vierailija kirjoitti:
Kilohinnan laskeminen, suomalainen juhlaperinne...
Köyhän joka tarvitsee valtiolta ilmaista koulutusta tai terveydenhoitoa tai vaikka sossun avustuksia EI pidä viedä rahojaan saksalaiseen Ludliin joka vie kaikki liikevoitot Saksaan verotettavaksi.
Kannattaa mennä suomalaisten omistamiin kauppoihin niin valtiolla riittää rahaa pyörittää tätä valtiota joka kärsii kotimaata ja joutuu ottamaan velkaakin.
Lidliin rahansa vie se joka kaivaa kuoppaa jalkojensa alle ja haluaa viedä valtiotamme perikatoon. Suosikkia ihmeessä suomalaisia kauppoja!
Lidlin Vanessa ja Melanie ovat ihania konvehteja. Jokainen suklaa siinä rasiassa on täynnä makua.
Olet siis ahmatti syönyt oman kielesikin, voi sua raukkaa. ;)