Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jakanut imetyskokemuksia anopin kanssa?

Vierailija
12.12.2018 |

Miten on?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Monen muun, melko tuntemattomankin kanssa olen. Myös miehet ovat halunneet kertoa omien puolisoidensa kokemuksia.

Vierailija
2/14 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saman miehen imettämistä koskeviako? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tietenkin. Kun käydään yhdessä kahvilla vaihdetaan välillä toisen tissiin. Se on sellainen herkkä yhteinen hetki meille kaikille.

Vierailija
4/14 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miksi jotkut tuppaavat jokaiseen imetysketjuun vihjailemaan jotain suihinottojuttuja. Ei kukaan oikeasti käytä suihinotosta sanaa "imettäminen". Tulee vain mieleen, että kun seksikokemuksia ei vielä ole, näkee helposti seksuaalista sisältöä ihan kaikissa tavallisissa sanoissakin.

Vierailija
5/14 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla kuudesta lapsesta ne nuorimmat oli kaksoset.

Minä sain kaksoset ensimmäisestä raskaudesta. Keskolasta päästyään 10 vrk ikäisinä he eivät millään enää suostuneet tissille. Yritin ja yritin ihan itkun kanssa, mutta ei onnistunut. Maitoa tuli mutta ei enää kelvannut vauvoille nenämahaletkuruokinnan jälkeen. 

Kyllä sain kuulla, miten valtavasti anopilta kuitenkin tuli maitoa, tursusi vaan joka paikkaan, ja riitti luovutettavaksikin puolelle Suomelle.

Vierailija
6/14 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kyllä. Anoppi sotkeutui imetykseen mukaan enemmän kuin olisin tahtonut.

Vierailija
7/14 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tunki imetystilanteisiin väkisin mukaan antamaan neuvojaan. Ihan kamalaa, kun mitään imetysrauhaa ei ollut. Lapsikin häiriintyi eikä imetys siksi oikein sujunut.

Vierailija
8/14 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miksi jotkut tuppaavat jokaiseen imetysketjuun vihjailemaan jotain suihinottojuttuja. Ei kukaan oikeasti käytä suihinotosta sanaa "imettäminen". Tulee vain mieleen, että kun seksikokemuksia ei vielä ole, näkee helposti seksuaalista sisältöä ihan kaikissa tavallisissa sanoissakin.

Tuppaavat.

Tuuppaavat.

Ah. Nam.

Suihinotto.

Seksi.

Uuh.

Sä puhut tuhmia. Kerro lisää!

Vierailija
9/14 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Es-jonne 33 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuppaavat.

Tuuppaavat.

Ah. Nam.

Suihinotto.

Seksi.

Uuh.

Sä puhut tuhmia. Kerro lisää!

Niin, just tätä tarkoitin. Niiiiin jännittäviä sanoja.

Vierailija
10/14 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on pakko imettäneenä äitinä sanoa, että en haluaisi kuulla anopin imetyskokemuksista, jos imetettävä olisi ollut oma mies. Siinä väkisinkin miehen äiti ja miehen vaimo puhuvat miehestä vauvana, eikä sellainen kuulu miehen vaimolle, paitsi jos mies itse kertoo, mitä on kuullut.

Vierailija
11/14 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jakanut. En jaa kyseisen ihmisen kanssa mitään asioita. No sukunimen valitettavasti.

Vierailija
12/14 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, sanoin meneväni imettämään vauvaa makuuhuoneeseen. Laitoin ovenkin pienemmälle. Eiköhän anoppi kohta ollut ängennyt huoneeseen, kun "hänestä on niin ihanaa katsoa imettämistä." Olimme siis meidän kotona ja muut vieraat osasivat jäädä seurustelemaan kyllä olohuoneeseen mieheni kanssa.

Toisen kerran menin toiseen huoneeseen imettämään,niin anoppi tuli kameran kanssa "kun haluaa vauvasta kuvan."

Lisäksi, jokakerta kyseli käydessään imetänkö vielä ja riittääkö maito...

Että olen joutunut jakamaan tahtomattani.

Vierailija
13/14 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, sanoin meneväni imettämään vauvaa makuuhuoneeseen. Laitoin ovenkin pienemmälle. Eiköhän anoppi kohta ollut ängennyt huoneeseen, kun "hänestä on niin ihanaa katsoa imettämistä." Olimme siis meidän kotona ja muut vieraat osasivat jäädä seurustelemaan kyllä olohuoneeseen mieheni kanssa.

Toisen kerran menin toiseen huoneeseen imettämään,niin anoppi tuli kameran kanssa "kun haluaa vauvasta kuvan."

Selviätkö?

Vierailija
14/14 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selviätkö?

Saa nähdä, välit on poikki ja terapia jatkuu...