Älyttömyys netflixissä.
Siellä on enemmän elokuvia mutta ne on koodien takana. Olisi heti pitänyt googlata mihin ne koodit voi syöttää.
No nytpä tiedän mutta huoh miksi näin vaikeaan kautta? Voisi olla ne elokuvat ihan normisti katsottavissa.
Kommentit (9)
älä vain kerro asiaa tarkemmin, kyllä jokainen lukija mielellään lähtee itse googlettamaan asiaa että voi kertoa kommenttinsa
Vierailija kirjoitti:
Siellä on enemmän elokuvia mutta ne on koodien takana. Olisi heti pitänyt googlata mihin ne koodit voi syöttää.
No nytpä tiedän mutta huoh miksi näin vaikeaan kautta? Voisi olla ne elokuvat ihan normisti katsottavissa.
Ei netflixissä ole elokuvia koodien takana.
Ei niitä elokuvia ole siellä enemmän piilotettuna. Niillä koodeilla on vain tarkoitus tuunata sitä hakua tarkemmaksi, se kun on aika summittainen.
Viaplayssä tiedän että siellä on seassa vielä lisämaksullisia leffoja mutta ei Netflixissä.
No suuren osan Netflixin tarjonnasta saa esille vain koodeilla. Suomeen suunnattu tarjonta on niin vähäistä ilman noita muita.
Vierailija kirjoitti:
No suuren osan Netflixin tarjonnasta saa esille vain koodeilla. Suomeen suunnattu tarjonta on niin vähäistä ilman noita muita.
Usko nyt jo ettei siellä mitään koodeja ole. Ne aluerajoitukset estävät meitä suomalaisia näkemästä kaikkea mitä esim. jenkeissä on tarjolla mutta sillä ole mitään tekemistä minkään koodien kanssa.
Mä en jaaksa kattoa ulkomaisia elokuvua ja ohjellmia. Mulle tuo suomenkieli on niin tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaaksa kattoa ulkomaisia elokuvua ja ohjellmia. Mulle tuo suomenkieli on niin tärkeä.
Kiitos tästä tärkeästä tiedosta. Toisin, kuin teillä kotona niin sinä et ole koko maailman tärkein henkilö.
Kerro tarkemmin.