Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla aika kusessa nyt, ostin auton firman kortilla!

Vierailija
12.12.2018 |

Mulle sanottiin, että korttia saa siis käyttää työajalla matkailuun tarpeen mukaan. Menin ja ostin auton kun työkaveri kerskaili autoedulla ja hänellä sama kortti. Nyt jälkeenpäin selvisi, että matkailulla tarkoitetaan tässä tilanteessa taksia. Kai tästä nyt potkut tulee ja perintää kun se auton hinta pitää firmalle alkaa hyvittää? Juuri kun elämä alkoi kukoistamaan, ahdistaa ihan perkeleesti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin korkealla hierarkiassa, että määrätään kortti ja vieläpä rajaton kun kerta auton voi ostaa.. niin voit varmasti vaatia samanlaista autoetua.

Vierailija
2/11 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Mä asuin stadissa ja olin kirjoilla rixussa, nostin väärin perustein matkakuluja ja ajelin saikulla ollessa taxilla työnantajan piikkiin. Selvisin pahoitteluilla. Riippuu aikapaljon työnantajasta mutta en nyt vielä heittäisi kaikkea toivoa. Tsemii vaa sinne.

-Raipe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon  ensi vuoden verotuksessa voi vähentää, varot nyt kuitenkin kolhimasta ja huollat merkkiliikkeessä ettei arvo laske ennenaikaisesti

Vierailija
4/11 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanottiin, että korttia saa siis käyttää työajalla matkailuun tarpeen mukaan. Menin ja ostin auton kun työkaveri kerskaili autoedulla ja hänellä sama kortti. Nyt jälkeenpäin selvisi, että matkailulla tarkoitetaan tässä tilanteessa taksia. Kai tästä nyt potkut tulee ja perintää kun se auton hinta pitää firmalle alkaa hyvittää? Juuri kun elämä alkoi kukoistamaan, ahdistaa ihan perkeleesti.

Öh. Ei kukaan aikuinen ihminen voi oikeasti olla noin pölö.

Tämän on pakko olla rölli.

Vierailija
5/11 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tuohan on "vain" rahaa.

Jos olet firmalle tärkeä ja sellainen, joka kannattaa pitää, niin mene juttelemaan miten asia selvitetään. Jos heillä taas on hinku päästä sinusta eroon, niin kai tuota jonkunlaisena rikkomuksena voi pitää.

Näin verottajan kaverina mua kiinnostaa, miten ihmeessä tuollainen voidaan ikinä laittaa firman kuluihin! No, joku kirjanpitäjä ottaa suhun yhteyttä, ellet itse mene puhumaan ensin.

Vierailija
6/11 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa "hauska" aamunavaus. Nämä voisi kyllä jättää poiskin ja käyttää säästetyn ajan vaikka vapaaehtoistyöhön.

Vierailija
7/11 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka taitaa olla Porvoossa, mutta oikeasti tämä oli aika hauska ajatustasolla. Voisiko kukaan olla oikeasti noin tyhmä ja rajaton kortti.

Vierailija
8/11 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prosessori kirjoitti:

Olipa "hauska" aamunavaus. Nämä voisi kyllä jättää poiskin ja käyttää säästetyn ajan vaikka vapaaehtoistyöhön.

mut ku avpaaehtoistyössä täyty tehdä töitä ei jaksa tehd töitä

Vierailija
9/11 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pikkumaista jos ei saa autoa ostaa firman piikkiin. Ottaisin loparit.

10/11 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin tyhmä että luulee voivansa ostella autoja firman piikkiin. 

Vierailija
11/11 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Kuka on niin tyhmä että luulee voivansa ostella autoja firman piikkiin. 

Sitä kyllä oikeesti tehdään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi