Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sumatriptaania migreeniin syövät. Auttaako teillä joku muu migreenilääke kipukohtaukseen?

Vierailija
12.12.2018 |

Itselläni kuukausittain jopa pari viitisen päivää kestävää migreenikohtausta. Tähän olen syönyt Sumatriptan 100mg ja Burana 800mg ja hyvin auttaa puolessa tunnissa.
Nyt kuitenkin jälleen kerran Sumatriptanit loppu koko suomesta ja apteekin mukaan voi mennä pitkälle ensi vuoteen, ennenkuin niitä saadaan tänne. Muutama pilleri enää jäljellä, joten pitäisi löytyä uusi hyvä lääke.
Imigrania nenäsuihkeena olen joskus kokeillut, mutta ei auttanut yhtään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin toimii kun huomaa ajoissa ennen kun migreeni on päällä. Usein en huomaa ajoissa, kun hartiat on jatkuvasti jumissa joka jo valmiiksi tuntuu päässä.

Vierailija
2/7 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, loppu Suomesta? Onneksi mulla on asuinmaastani niin monta pilleriä, että riittää Suomessa vietettävän joululoman yli. Ovat muuten ilmaisia täällä :).

Käytän siis 50mg 1-7 kertaa kuussa jo 17 vuoden ajan. Ei ole ollut apua estoista tai muista lääkkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt ennen Imigrania, nykyään Almogrania tablettina. Siinä taitaa olla eri vaikuttava ainesosa?

Vierailija
4/7 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imigran injektiona. Toimii mulla.

Vierailija
5/7 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytin pitkään relert nimistä täsmälääkettä, vaikuttava aine eletriptaani. siskoni on käyttänyt sumatriptaania ja eletriptaania kumpaakin (ei tietenkään yhtäaikaa), olen käsittänyt että suhteellisen samanlaisia. kokeile jos toimisi sinulla. itse vaihdoin hiljattain imigramiin kun triptaanit lakkasivat toimimasta. Sen vaikutusmekanismi on aivan toisenlainen, toisilla toimii ja toisilla ei.

Vierailija
6/7 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaseljatuoremehu on auttanut mulla ankariin migreeni kohtauksiin.

Vierailija
7/7 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritsatriptaani auttoi myös, vaihdoin sumatriptaaniin hinnan vuoksi.