Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumenen joulukalenterin sheet mask

Vierailija
12.12.2018 |

Elikkäs osaisko joku kosmetiikasta hieman itseäni enemmän tietävä kertoa, miten tuollaista compressed sheet mask -nappulaa käytetään? Lumenen kalenterista sellainen tytölle tuli, enkä oikein mistään löydä ohjetta, miten tuotetta käytetään. Sheet maskeja on ollut meillä ennenkin, mutta ne on ollut aina sellaisia kosteita, jotka sisältää valmiiksi kaikki mömmöt... sen kun vaan iskee naamalle. Mutta tuo kalenterista tullut on sellainen kova ”pastilli”.

Kommentit (4)

1/4 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut ton muualta mutta mun mielestä siinä pienessä kääreessä on ohjeet sen käyttöön. 

Se piti muistaakseni kostussaa ruokalusikalliseen hoitonestettä tms. 

Vierailija
2/4 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta löytyy ohjeita. Itsellenikin oli outo tuo tabletti. Siihen voi esim. Tehdä kulhoon itse hoitonesteen vettä, teetä, hunajaa yms. Tai kasvovettäkin voi käyttää yms. Miksei jotain voidettakin mutta nestettä täytyy olla että se tabletti avautuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa naamiossa itsessään mitään seerumia tai muuta tuotetta, vai onko se vain pelkkä kangas märkä kangas jos sen ottaa käyttöön tavallisen veden kanssa? Mulla ei tullut mitään ohjetta mukana, eikä tuotteessa näy inciä.

Vierailija
4/4 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen instagramista löytyy kooste eri kalenterin tuotteista. Löyty myös hyvä ohje kuinka käyttää kyseinen tabletti!! Itselläkin oli ihan hukassa miten sitä tulisi käyttää mutta sieltä sai hyvät ohjeet kuinka :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä