Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tekosyysi hyväksyä lapsellesi uskovainen opettaja?

Vierailija
11.12.2018 |

???

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko tuo YK:n Yleismaailmallisten ihmisoikeuksien julistuksen artikla 18? Julistus muuten täytti 70 vuotta eilen.

Vierailija
2/15 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on ateisti siitä huolimatta, että häntä opetti uskovainen opettaja. Fiksu ihminen, joka itsenäisesti tekee omat ratkaisunsa vakaumuksensa suhteen. Ja tietää, että vaikka äitinsä olisi eri kannalla oman vakaumuksensa kannalta, hyväksyy toki aina lapsensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Jumalan rakkaus siirtyy siinä samalla opettajasta lapsiin.

Vierailija
4/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö ja huomenna lisää! uskonto on yksityisasia eikä sitä saa levittää koulussa. uskontotunnillakin pitää olla levittämättä omaa uskoaan.

Saa mun puolesta uskoa vaikka lentäviin possuihin kunhan ei lietso uskoaan mun lapseen.

Vierailija
5/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on ap:n tekosyy hyväksyä nainen opettajaksi pojille? Tai parrakas miesopettaja lapsille, jotka eivät usko joulupukkiin? Tai autoileva opettaja ekohipin lapselle? Taitaitaitai....

Vierailija
6/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on samalla mainio tilaisuus opettaa lasta, että maailmassa on erilaisia ja eri tavoin uskovia ihmisiä, ja kaikkien kanssa täytyy tulla toimeen, vaikka asioista olisikin eri mieltä.

Vierailija
7/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne minulta kysyneet, kenet haluan luokanopettajaksi. 

Vierailija
8/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti ottaisin kyllä mielellään uskovan opettajan koska olen itse uskova, mutta vaikka opettaja olisi ateisti tai muuta uskontoa edustava niin ei tulisi mieleen että hän tarvitsisi mun hyväksynnän vakaumukselleen, koska Suomessa on ihan lakiperusteinen uskonnonvapaus myös niillä opettajilla.

Vierailija
9/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa lastani opetti 2-4lk uskovainen opettaja. Oli ehkä maailman ihanin opettaja, jo työuransa loppupuolella (jäi eläkkeelle samaan aikaan kun oma lapsi pääsi kuudennelta). Eikä varmasti tuonut uskovaisuuttaan esille koulussa.

Vierailija
10/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on tekosyy hyväksyä kapselle ateisti opettaja joka koko ajan tuputtaa sitä maaimankatsomustaan että Jumalaa ei ole ja että kaikki ihmiset syntyi apinasta?

Vierailija
11/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se, että en tiedä lapseni opettajan uskonnollista suuntausta. Vanhempainillassa opettaja ei katsonut tätä tarpeelliseksi asiaksi ottaa esiin. Voi olla vaikka juutalainen. Mistäs minä tiedän.

Vierailija
12/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opettaja olisi joku imaami hankkisin toisen, paskat jostain artiklasta.

Vierailija
13/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

mikä on tekosyy hyväksyä kapselle ateisti opettaja joka koko ajan tuputtaa sitä maaimankatsomustaan että Jumalaa ei ole ja että kaikki ihmiset syntyi apinasta?

Ateistiopettaja tuputtaa evoluutioteoriaa, jonka mukaan oli seksihullu simpanssilauma.

Ryhmäseksin seurauksena Eeva- niminen simpanssi synnytti neandertalinihmisiä.

Tämäkö pitäisi uskoa, veljeni Andy?

Vierailija
14/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnonvapaus. Ei me missään Iranissa eletä.

Kunhan virallisessa opetussuunnitelmassa pysytään.

Vierailija
15/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ainoastaan ateistiopettajat hyväksytään, lapsi voi alkaa kapinoida yleistä järjestystä vastaan ja hänestä voi tulla jumalinen. Sitä voit sitten miettiä pitkinä talvi-iltoina lapsen huoneen täyttyessä Reinikaisen kirjoista ja chicksin traktaateista, että poikani, mitä me teimme väärin? Provo Provo:)