Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nuori 2 lapsen äiti. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
11.12.2018 |

Ikäni yhdistettynä äitiyteen tuntuu vaivaavan monia. Niin ulkopuolisia kuin läheisiänikin. Joten - kivittäkää ja kysykää, olen linjoilla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko molemmilla lapsilla sama isä?

Aiotko hankkia vielä lisää lapsia?

Ovatko molemmat lapsesi ns helppoja lapsia, tai edes toinen?

Vierailija
2/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta ei aina näitä -_- KETÄ KIINNOSTAA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet??

Vierailija
4/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko molemmilla lapsilla sama isä?

Aiotko hankkia vielä lisää lapsia?

Ovatko molemmat lapsesi ns helppoja lapsia, tai edes toinen?

On sama isä.

Ei ole suunnitelmissa saada lisää lapsia - tai ehkä voisimme adoptoida, mutta en halua enää olla raskaana tai synnyttää.

Kuopus on huomattavasti haastavampi, esikoisen kanssa kaikki sujuu yleensä mutkattomasti. Riippuu tilanteesta toki.

Vierailija
5/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta ei aina näitä -_- KETÄ KIINNOSTAA.

Mä ihmettelen tätä kanssa usein :D Että miks ketään kiinnostaa toisten elämänvalinnat. Mutta ihmiset on uteliaita. Ja varsin tuomitsevia (säkin tulit lyttäämään mun ketjun).

Ap

Vierailija
6/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ammattitutkinto hankittuna? Aiotko hankkia? Mikä on ikäsi? Halusitko lapset nuorena vai oliko vahinko? 

Vierailija
7/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet??

23 v.

Vierailija
8/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ammattitutkinto hankittuna? Aiotko hankkia? Mikä on ikäsi? Halusitko lapset nuorena vai oliko vahinko? 

Ei ole ammattitutkintoa. Opiskelen yliopistossa.

Olen 23 v. Halusimme lapsia nuorena, kumpikaan ei ollut vahinko.

Vierailija
9/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä sun ikäsi vaivaa ja millä tavalla se on (konkreettisesti) näkynyt? Minäkin olin nuori äiti, mutta en kohdannut ikävää asennoitumista tai kohtelua. Kyseessä voi olla toki sattumakin. (Mutta mitä enemmän nämä kokemukset polarisoituvat, sitä enemmän epäilys herää.) En tosin tulkinnut ulkopuolista maailmaa siitä näkökulmasta, et muita kiinnostaisi hirveesti koko ajan mua ja mun valintoja tuomita ja/tai ihmetellä. En tullut myöskään tänne palstalle tarjoamaan "kivitysmahdollisuuksia" oikein sitä odottaen, että joku tarttu syöttiin.

Vierailija
10/10 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä sun ikäsi vaivaa ja millä tavalla se on (konkreettisesti) näkynyt? Minäkin olin nuori äiti, mutta en kohdannut ikävää asennoitumista tai kohtelua. Kyseessä voi olla toki sattumakin. (Mutta mitä enemmän nämä kokemukset polarisoituvat, sitä enemmän epäilys herää.) En tosin tulkinnut ulkopuolista maailmaa siitä näkökulmasta, et muita kiinnostaisi hirveesti koko ajan mua ja mun valintoja tuomita ja/tai ihmetellä. En tullut myöskään tänne palstalle tarjoamaan "kivitysmahdollisuuksia" oikein sitä odottaen, että joku tarttu syöttiin.

Ok, myönnän että turhauduin juuri tänään tähän aihepiiriin. Olin bussissa lasten kanssa ja eräs vanhempi rouva piti ripityksen siitä, miten lapset kärsivät, kun äiti on nuori ja keskenkasvuinen. Tiedän, että pitäisi jättää omaan arvoonsa tällainen kommentointi, mutta nyt harmitti etenkin, koska omat lapset kuulivat. Moni on toki suhtautunut positiivisestikin.

Kivitys nyt oli vain heitto.. Mulla on juuri nyt aika tylsää eikä elämässäni ole muuta kuohuttavaa asiaa, joten aloitin ketjun muuten vain. :) Kiinnostaa myös tietää, mitä ihmiset kysyisivät, jos kehtaisivat. Siis ne, jotka katsovat pitkään. Saattaahan se katse johtua muustakin kuin iästä, tietysti.

Ap