Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Norovirus, auttakaa!

Vierailija
10.12.2018 |

Oon tänään oksentanut jo joku 25 kertaa ja vaikka vatsa on tyhjä, niin silti pitää oksentaa. Edes vesi ei pysy sisällä. Millä tästä selviää??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun vielä jaksat vauvapalstalle kirjoittaa niin aika hyvin sulla menee. Kun mulla on joskus ollu vastaava niin ei olisi tullut mieleenkään avata jotain nettia ..

Vierailija
2/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän päästä jo helpottaa. Siihen saakka ei auta kuin kärsiä ja toivoa ettei muut sairastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ottanut suolaa?

Vierailija
4/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti on tärkeä juoda vettä ja syödä vähän jotain suolaista ja makeaa. Tyhjän yökkiminen ja mahanesteiden oksentaminen on pahinta. Paranemisia!

Vierailija
5/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentamalla vaan. Jos sulla on pelkkä, yritä eristää itsesi niin hyvin kuin mahdollista, jos esim. kaksi vessaa niin sinä käytät vaan toista, muut toista.

Toi nimittäin tarttuu ihan hulluna. Saimme sen kesällä mökillä. Kun vika alkoi parantua taudista, alkoi eka, joka sen Urheilulehtiltä sai, oksentaa uudestaan. Se hakee pari päivää vauhtia ja iskee seuraavaan uhriin, säilyy pinnoilla jopa 10 päivää

Vierailija
6/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi. Toipumisia. Mulla. Meni pahin vaihe kuitenkin aika nopsaan ohi.

Vierailija
7/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile dipata sormea peräsuoleen ja sitten suuhun. Olen jostain lukenut että se auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä