Poistettiinko kissakeskustelukin?
Miksi kaikki mielenkiintoiset ja täysin harmittomatkin keskustelut häviävät. Kuten aamulla tehty avaus siitä onko kissasta iloa. Vilkaisin palstaa aamulla ja näin sen, mutta nyt töistäpalattuani kun olisin ehtinyt lukea kaikki vastaukset joku mielensapahoittaja olikin poistattanut sen.
Kommentit (16)
Kissoista voidaan puhua taas palstalla kun kissat sitoutuvat kasvisruokailuun.
Kaikki poistetaan, paitsi että Taina herää varhain eikä osaa silti tehdä Munsalan kansallispukua.
Ja suhde äitiin on traumaattinen, eikä kolmekymppinen mies saa katsella parikymppistä mimmiä.
Koska ne ihan aikuisten oikeasti pissii ja paskoo joka paikkaa. Kannata sellaisista luusereista puhumiseen kuluttaa omaa aikaansa.
Minulle ei ole kissoista ollut iloa ja keroin tämän, olisiko se ollut syynä?
Vierailija kirjoitti:
Koska ne ihan aikuisten oikeasti pissii ja paskoo joka paikkaa. Kannata sellaisista luusereista puhumiseen kuluttaa omaa aikaansa.
Kissa on kaikista elaimista se lahinna vahiten luuseri, ja sekos joitakin ketuttaa.
Joku kissafani tulistui keskustelusta ja halusi sen pois? Minä rakastan kissoja koko sydämestäni, mutta ymmärrän jos jonkun mielestä ne on turhia otuksia. Olkoot sitten hankkimatta, ei ole minulta pois.
Minä vihaan kissoja, mutta ymmärrän jos joku niistä tykkää. Kunhan ei minun talooni eksy, niin saavat elellä rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Joku kissafani tulistui keskustelusta ja halusi sen pois? Minä rakastan kissoja koko sydämestäni, mutta ymmärrän jos jonkun mielestä ne on turhia otuksia. Olkoot sitten hankkimatta, ei ole minulta pois.
Kissafanit tykkää jutella kissoista palstalla. Mutta provohan tuokin ketju oli, tehdään neutraali aloitus, haukutaan kissoja muutaman kommentin verran ja katsotaan kun sota syttyy. Täällä on nykyään erittäin tunnistettava provoilija. Mutta minä en siis ole tuota ilmiantanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissafanit tykkää jutella kissoista palstalla. Mutta provohan tuokin ketju oli, tehdään neutraali aloitus, haukutaan kissoja muutaman kommentin verran ja katsotaan kun sota syttyy. Täällä on nykyään erittäin tunnistettava provoilija. Mutta minä en siis ole tuota ilmiantanut.
Kuka tarkalleen ottaen? Ois kiva kanssa tietää.
Jos nämä häiriköt vaan yksinkertaisesti ilmiantavat niitä?
Tuo porukkahan tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa on kaikista elaimista se lahinna vahiten luuseri, ja sekos joitakin ketuttaa.
Luuseri eläin.. henkilökohtainen mielipiteesi ei vaikuta minun mielipiteeseeni pätkääkään. Koirat ovat nyt paljon älykkäämpiä. En ymmärrä miten kissa eroaa kilpikonnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuseri eläin.. henkilökohtainen mielipiteesi ei vaikuta minun mielipiteeseeni pätkääkään. Koirat ovat nyt paljon älykkäämpiä. En ymmärrä miten kissa eroaa kilpikonnasta.
Kissat ja koirat on yhtä älykkäitä. Tutkittu japanissa. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kummat-ovat-alykkaampia-kissat-vai-…
Ainut ero, että koirat nuolee pyllyä ja tottelee ihmisiä ja kissat tekee mitä niitä itseään huvittaa. Tahdottomana alistuvana orjana koira on parempi, jos on sellainen ihminen joka sellaista haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissat ja koirat on yhtä älykkäitä. Tutkittu japanissa. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kummat-ovat-alykkaampia-kissat-vai-…
Ainut ero, että koirat nuolee pyllyä ja tottelee ihmisiä ja kissat tekee mitä niitä itseään huvittaa. Tahdottomana alistuvana orjana koira on parempi, jos on sellainen ihminen joka sellaista haluaa.
Juu, näinhän se on. Ihminenkin on yhtä hyvä, sellainen joka ei ota yhteiskunnan tarjoamaa oppia vastaan ja käyttäytyy kuin alkuasukas, tai sellainen joka oppii ja käyttäytyy kaikkia hyödyttämällä tavalla. Niinpä niin. Yhteiskunnassa kissa-ihmiset ovat työttömiä vapaamatkustajia ja koiraihmiset tunnollisia työläisiä. Ainoa eroo on se että vapaamatkustajan ansiosta yhteiskunta ei koskaan kehity.
Häh? Ehdin lukea neljä ensimmäistä sivua ja ihan asiallista keskustelua oli.