Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talonyhtiön tupakkapaikka pihalla ja kielto polttaa parvekkeilla-voiko tämä olla laillista?

Vierailija
10.12.2018 |

Etsimme omaa asuntoa ja löysimme kivan, mutta siellä on tupakointikielto ! Pihalla on aidattu leikkipaikka ja siitä noin puolen metrin päässä penkki sekä tuhkis. Mitä järkeä tuossa nyt on? Ei saa saastuttaa naapurien parvekkeita, mutta saa saastuttaa naapurin lapset? Ja onko tämä edes laillista?

Asunto jota katsoimme on viidennessä kerroksessa. Minun pitäisi siis pukea vaatteet , harjata hiukset, ajaa hissillä alas 5 kerrosta alas, polttaa ja ajaa hissillä ylös. Tai mitä jos jättäisi pukemisen väliin ja hiippailisi pihalla satiinisessa aamutakissa, hiukset harakanpesänä " Anteeksi, minä tulin vain tupakalle" . Työpäivinä voisin tietysti polttaa matkalla autolle, mutta viikonloppuisin nautin kun saa rauhassa hengailla kahvin ja tupakan kanssa
.
Ehkä sähkötupakka... jos siirtyisi siihen. En tiedä mitä siitä säännöissä sanotaan, mutta ainakin voisin polttaa sisällä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa lopettaa, jos on noin vaikeaa?

Vierailija
2/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on laillista. Jos ei viitsi vaivautua, ei kannata polttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Nuorena toi olis ollut mulle painajainen ja olisin keksinyt ties mitä itsekkäitä ja lapsellisia selityksiä sille, miksi just mun tulisi saada polttaa parvekkeella. Niin vaan minäki kasvoin aikuiseksi ja tupakastakin olen päässyt eroon jo vuosia sitten.

Vierailija
4/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Joko käyt siellä ulkona tupakalla tai sitten etsit uuden asunnon jos ei lopettaminen innosta.

Vierailija
5/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. päivä ilman tupakkaa menossa! Tämä on helppoa, kokeile!

Vierailija
6/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on lapsia tai tupakoimaton puoliso, älä käytä sähkötupakkaa sisällä. Lopetat polttamisen tai sitten käyt ulkona aina kun tarvitsee. Suosittelen lopettamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän