Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita aikuisia, jotka eivät tarvitse kasvorasvaa

Vierailija
10.12.2018 |

Olen lähes 40-v, mutta edelleen naama rasvoittuu eikä koskaan kuivu. Akneiholle tarkoitettua hoitovoidetta käytän päivisin meikin alle. En tarvitse mitään turhia kasvovoiteita ja tehonaamioita. Harmittaa, kun niitä kertyy nurkkiin ties mistä. Olen käyttänyt kalliita voiteita käsivoiteina talvisin, että niille olisi edes jotain käyttöä. Kädet kuivuvat, kun pesen niitä saippualla varmaan 20 kertaa päivässä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo vuosikymmeniä kasvovoiteita. Tänä syksynä olin kuukauden matkalla ja voide jäi kotiin. Jotekin en tullut ostaneeksi uutta siinä hässäkässä ja äkkiä huomasin, että enhän mä sitä edes tarvitse. Jotenkin iho alkoi normalisoitua itsestään. En aloittanut uudestaan kotiin tultuani. Pesen vedellä ja käytän sen jälkeen mietoa kasvovettä. Se riittää.

Vierailija
2/5 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös, en ole käyttänyt naamarasvoja kun ne sadat kokeilemani voiteet eivät vaan sovi minulle, joko silmiä kirvelee, silmäluomet turpoo ja naama myöskin. Apteekkivoiteet hypoallergiset yms. tullut kokeiltua. Ei sovi. Olen tullut siihen tulokseen että miksi mä olen edes yrittänyt laittaa naamarasvoja, vaikka en edes niitä tarvitse. Iho ei ole kuiva ja muutenkin sileä. Perus puhdistus aamuin illoin saippuattomalla naamanpesuaineella riittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muita.

Vierailija
4/5 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen hankala iho, joka rasvoittui ja tuli täyteen mustapäitä t-alueelta kun taas posket oli hilseilevän kuivat. 

Jossain vaiheessa, kokeiltuani kaikenlaisia tuotteita, kalliitakin, saadakseni ihon kuntoon, päätin että ok, jos mikään ei kerran auta, niin entä jos heitän kaikki tuotteet mäkeen, vaikuttaako sekään mitään. Aloin pestä naamani ihan saippualla mitä ei missään koskaan suositella, ja olla laittamatta mitään rasvoja. Noin kuukaudessa iho oli paljon paremman näköinen kuin koskaan ennen, ei kiristä kuivuutta eikä rasvoitu sillä lailla t-alueelta.

Kovilla pakkasilla talvisin saatan joskus laittaa jotain Niveaa nenään ja poskipäihin, mutta muuten en käytä ihonhoitoon muuta kuin oliiviöljysaippuaa, ja hyvin toimii näin 44-vuotiaallakin. 

Vierailija
5/5 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on läpikuultava ja kalpea akneiho, öljyisen rasvoittuva kaulaa myöden. Välillä silmiä kirveltää kun luomet ovat niin rasvaiset että ihan valuu. Ei ole kolmekymppisenä vieläkään "harakanvarpaita" silmäkulmissa tai niitä poikittaisuurteita kaulalla, no eipä kai kun iho ui aina rasvassa...

Tämä on se millä lääkäri minua teininä lohdutti, kun olin hakemassa jotain apua ihooni, että vanhempana olet sitten siloisempi kuin ne normaali-ihoiset. "Jee".