Onko se, että deittikumppanille on tehty vasektomia, ilahduttava uutinen pari-kolmikymppiselle lapsettomalle sinkkunaiselle?
Luulisi että lisääntynyt ehkäisyvarmuus on iso plussa.
Kommentit (15)
On kyllä. Olisi ihanaa, jos pääsisi hornonalisesta ehkäisystä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Eipä olisi minulle mennyt jatkoon, lapsen/lapsia kun haluan. Ja nyt onnekseni yhden saan.
Eikös se olisi pikemminkin niin, että +30-vuotiaalle lapset tehneelle tuollainen mies olisi onnenpotku? Silloin minullekin kelpaisi. Eipähän tarvitsisi murehtia pillereistä.
Eivät miehet halua deittailla naisia, joilla on lapsia muiden miesten kanssa.
Pitemmällä tähtäimellä olisi, lyhyessä suhteessa olisi kumi käytössä joka tapauksessa.
Riippuu siitä haluaako lapsia vai ei. Voihan ne lapset toki tehdä muiden kanssa-ei se siitä jää kiinni.
Kyllä. Vaikka kondomi olisikin käytössä, on se silti paljon turvallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitemmällä tähtäimellä olisi, lyhyessä suhteessa olisi kumi käytössä joka tapauksessa.
Voihan ne katkastut diemenjohtimet sitäpaitsi kasvaa yhteen. Harvinaista,utta mahdollista. Tautien vuoksi on syytä käyttää kumia. Vieras bakteerikanta siittimestä voi aiheuttaa myös emätintulehduksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä olisi minulle mennyt jatkoon, lapsen/lapsia kun haluan. Ja nyt onnekseni yhden saan.
Eikös se olisi pikemminkin niin, että +30-vuotiaalle lapset tehneelle tuollainen mies olisi onnenpotku? Silloin minullekin kelpaisi. Eipähän tarvitsisi murehtia pillereistä.
No se on tietysti teidän oma ongelmanne, jos haluatte entisestään kaventaa mahdollisuuksia rajaamalla pois potentiaalisia kumppaneita. Lapsia vielä haluavathan on jo pois pelistä. Velat ovat melko harvassa, ja koska naiset haluavat lapsia keskimäärin useammin kuin miehet, niin nuorilla velanaisilla on muitakin ottajia. Siitä vaan sitten etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan ne katkastut diemenjohtimet sitäpaitsi kasvaa yhteen. Harvinaista,utta mahdollista. Tautien vuoksi on syytä käyttää kumia. Vieras bakteerikanta siittimestä voi aiheuttaa myös emätintulehduksia.
Eivät voi kasvaa yhteen nykyaikaisessa vasektomiassa, jossa siemenjohtimista poistetaan kunnon palat ja päät huiputetaan. Rekanalisaatio-ongelma koskee vanhaa singlet cut -tekniikkaa.
No mies tietää ainakin jos puoliso käynyt vieraissa ja tulee raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on tietysti teidän oma ongelmanne, jos haluatte entisestään kaventaa mahdollisuuksia rajaamalla pois potentiaalisia kumppaneita. Lapsia vielä haluavathan on jo pois pelistä. Velat ovat melko harvassa, ja koska naiset haluavat lapsia keskimäärin useammin kuin miehet, niin nuorilla velanaisilla on muitakin ottajia. Siitä vaan sitten etsimään.
Melkein joka kolmas sinkku ei halua ollenkaan lapsia, eikä asiassa ole oleellista sukupuolieroa. Ainakaan kaupungissa ei todellakaan ole vaikea tavata naisia, jotka eivät halua lapsia.
Olisi iso plussa kieltämättä, mutta vielä ei ole tullut tällaista aarretta kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mun (yh-äiti) kokemus kyllä on että miehet joilla on lapsia todellakin haluavat deittailla naisia joilla on myös lapsia, ja juurikin sellaisia. Tietty ikä voi vaikuttaa, itse olen 40.
Riippuu naisesta, tietenkin. Itselleni tuosta ei etua olisi, pikemminkin haittaa. Lyhyissä suhteissa pitää käyttää kondomia joka tapauksessa ja pidemmältä suhteelta odotan kyllä mahdollisuutta perheen perustamiseen. Ja koska tarkoituksellisesti en lyhyitä suhteita juuri harrasta, jäisi valitettavasti tuollainen mies todennäköisesti kokonaan välistä. En yleensä katso mielekkääksi alkaa kiusaamaan itseäni suhteessa, jolla ei voi olla tulevaisuutta.