Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä pesette pyykin?

11.05.2006 |

Tilasin vasta Allegro-pesuainetta, tähän mennessä ollaan käytetty Dailya, jossa ei siis ole zeoliittia. Toivottavasti tuo Allegro toimii, meillä kun iho-ongelmia ja allergioita riittää :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pestään Swipen whitella, on myös zeoliititon ja olen tykännyt. Atoopikkoja koko perhe!

Vierailija
2/15 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

zeoliititon ja alle 5% saippuaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin muutaman koneellisen perästä sanoisin että onhan se toiminut ihan hyvin. tosin näitä kuuluisia tahroja ei olekaan ollut.. joten saapi nähdä :)

Vierailija
4/15 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omo coloria ja Ariel coloria menee tavallisen pyykin pesuun+huuhteluainen.Kestovaipoille käytän esipesuun etikka,ja koneesssa lv-pesujauhetta.

Vierailija
5/15 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään Allegroa, (jo ainakin 2 vuotta) enkä vaihtaisi toiseen pesuaineseen.

Minulla herkkä iho, ennen kuin vaihdoin pesuainetta niin kutisi ja nipisteli ihoa koko ajan. Enkä siedä muitten pesuaineiden hajua.

Vierailija
6/15 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään LV:tä, mikään muu ei ole käynyt. Olen siis itse tosi allerginen, ja jos pyykki pestään jollakin muulla kuin LV:llä niin näytän sille kuin minusta olisi kuorittu ylimmät ihon kerrokset pois, siis aika kamalalle!

Vierailija
7/15 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesupulveria jonka voi tilata netistä, zeolititonta ja täysin hajustamaton. Eli pyykki tuoksuu vaan puhtaalle. Mukaan tulee vielä aine jolla pestään pyykkikoneen puhtaaksi. Tässä sinulle netti osoite niin voit käydä itse lukemassa. www.allegrosuomi.com

Vierailija
8/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittoisa ja edullinen, luontoystävällinen. 25¿ ja sillä pesee 180pesua. meillä ollut käytössä paketti kohta puolivuotta ja pyykkiä pestään päivittäin. ei sisällä kivipölyä

lisätietoa www.amway.fi

Vierailija
9/15 |
07.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiikohan tuo tosi allergiselle ihmiselle? Tutustun sivuun kunhan ehdin :)

Vierailija
10/15 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kestositeet ja satunnaiset yövaipat, sekä pojan ja miehen alusvaatteet.

Heill tosi herkkä iho, joten ei voi olla hajusteita.

Untuva on kotimainen hajusteeton alle 5% saippuaa sisältävä hyvä jauhe.

Serto Ultra hajusteeton ja valkaisuaine aktivoituu 60 asteessa, joten voin alhaisissa pesulämpötiloissa pestä värillisen pyykin myös tällä.

Tilasin myös Amwayn Sa8 Babya ja olen ollut siihenkin tyytyväinen, vaikka se sisältääkin hajsutetta, mutta se on mietoa.

Vierailija
11/15 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sillä ei tietääkseni (ainakaan nettisivujen perusteella) ole ympäristömerkkiä. Tämän vuoksi en tilannut vaan käytän Daily Sensitiveä.

Vierailija
12/15 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S tiikerinkukka: Voit koittaa minimopida pesuaineen haittoja myös käyttämällä pesuainetta puolet vähemmän mitä purkin kyljessä käsketään.

Näin meillä tehdään ja aivan puhdasta tulee silti. Meillä on 7kg kone ja käytän pesuainetta 30ml /pesu......

Vierailija
13/15 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä on käytössä Ecoverin nestemäinen villalle ja silkille tarkoitettu pesuaine.

Vierailija
14/15 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatepyykille on tällä haavaa V5 Formil. LV - jauhe kestovaipoille, joita liuotettu/ esipesty etikkavedessä ennen pesua. Huuhteluaineena tällä kertaa on Untuva. Ja tunnustanpa, jotta on odottamassa pikkupussukka pesupähkinääkin, kunhan innostun!

Vierailija
15/15 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan niistä keitetyllä lioksella. Hyvin on toiminu, tosin valkasuainetta kun ei niissä ole niin sitä pitäs tilata jostain. Sonettia olen ajatellut.