Miehen ystävän uusi vaimo ja kanssakäyminen
Mieheni ei tajua, että en haluaisi kaveerata miehen parhaimpiin ystäviin kuuluvan miehen kanssa, koska hänen uusi vaimonsa on melkoisen törkeä tyyppi. Kohtelee todella huonosti miehen lapsia entisestä avioliitosta, suorastaan torjuvasti, haluaa omia miehen kokonaan itselleen ja heidän kahdelle yhteiselle pienelle lapselleen.
Itse olen tuntenut nämä vanhemmat lapset heidän syntymästään saakka ja he ovat herttaisia ja minulle tärkeitä. En hyväksy sitä, että heitä kohdellaan kuin ilmaa ja yritetään vieraannuttaa isästään.
Oman mieheni kanta: sellaista elämä joskus on.
Kommentit (5)
Ei ole ongelma. Mies hengaa kaverinsa kanssa kuten haluaa, sinä et ole tekemisissä ollenkaan, jos uusi vaimo on mukana. Pariskuntakyläilyt unohdetaan, juhlissa, joissa on muitakin, käyttäydytään etäisen korrektisti.
En voisi olla tekemisissä tuollaisen naisen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei tajua, että en haluaisi kaveerata miehen parhaimpiin ystäviin kuuluvan miehen kanssa, koska hänen uusi vaimonsa on melkoisen törkeä tyyppi. Kohtelee todella huonosti miehen lapsia entisestä avioliitosta, suorastaan torjuvasti, haluaa omia miehen kokonaan itselleen ja heidän kahdelle yhteiselle pienelle lapselleen.
Itse olen tuntenut nämä vanhemmat lapset heidän syntymästään saakka ja he ovat herttaisia ja minulle tärkeitä. En hyväksy sitä, että heitä kohdellaan kuin ilmaa ja yritetään vieraannuttaa isästään.
Oman mieheni kanta: sellaista elämä joskus on.
Olet ilmeisesti tämän miehen exän ystävä? Ymmärrän hyvin ettet voi hyväksyä tätä uutta tilannetta :-(
Miksi sinun pitäisi kaveerata heidän kanssaan? Mies kaveeratkoon, jos haluaa. Kyllä minusta jokainen ihminen saa päättää itse kenen kanssa haluaa olla tekemisissä ja kenen ei.
Seuraavan kerran kun tällainen seurustelutilaisuus tulee, nostat kissan pöydälle ja kerrot miehen ystävälle ihan sen naisen kuullen, mitä mieltä olet ko horosta ja vanhempien lasten kohtelusta. Eiköhän se puhdista ilmaa kaikkiin suuntiin.