Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka haluat lapsia -KYSELY

Vierailija
10.12.2018 |

Jos saisit vain kaksi lasta...

Sinä joka haluat lapsia -KYSELY

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensimmäistä kertaa raskaana ja viikkoja vasta niin vähän takana etten tiedä lapsemme sukupuolta. Tiedän että on jopa vanhanaikaista miettiä lapsen sukupuoliasiaa, mutta ainakin toistaiseksi yleensä pojat ja tytöt erotetaan toisistaan.

Kaikilla meillä on joku ajatus siitä millainen lapsi sieltä mahasta tulee. Minä haluaisin lapselle myös sisaruksen jossain vaiheessa. Lapselle olis varmasti kiva että toinen olisi samaa sukupuolta, vai onkä näin? Minulla on kaksi siskoa ja olin lapsena onnellinen ettei ole veljiä. Siskollani on kaksi poikaa ja pojat ovat hyvin läheisiä. Hekään eivät haluaisi siskoa. Silti monet toivovat "molempia". Ääh...noh, onneksi itse asiaa ei voi päättää..

Vierailija
2/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kaksi samaa, kuin että yksi molempia!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä toivon tietysti poikia, koska maailmassa ei ole mitään suurempaa kuin äidin rakkaus poikaansa <3

Vierailija
4/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa tytön ja minä pojan, siinä mielessä varmaan meille pitäisi tulla molemmat. Mutta ehkä sitten tehtäisiin (tai saataisiin jos niin hyvin kävisi) kolmaskin lapsi että ainakin toinen saisi oman sukupuolen sisaren.

Vierailija
5/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain yhden lapsen, sukupuolella ei sinänsä ole väliä. Molemmissa on puolensa ja samalla tavalla minä lasta rakastaisin sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
6/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on yksinkertainen. Ihmiset haluaa sitä mikä on tuttua ja turvallista. Naiset usein tyttöjä ja miehet poikia. Mikäli kuitenkin esim naisella on ikävä äiti-tytärsuhde takana, tai hän tuntee jonkun ihanan poikalapsikatraan, voi nainen haluta ennemmin poikia. Näin se vain menee. Itsekkin halusin aina tyttöjä. Tytöille oli nimet ja kaikki. Kun paras ystäväni sai kaksi poikaa, mieleni muuttui. Ai että pojat ovatkin ihania. Miten sieviä (ystäväni stailaa pojistaan niin ihania) ja herttaisia lapsia. Nyt haluankin kaksi poikaa jos vain miehen joskus löydän. Mutta sitä tulee mitä saa. Haluaimiset on vain haluamisia.