Kauneimmat joululaulut tilaisuudessa iso osa ei laulanut!
Oli aika hämmentävää, koska itse menen sinne juuri laulamaan tuttuja joululauluja. Millaisia havaintoja muilla?
Kommentit (9)
No monet ei tykkää itse laulaa vaan menevät kuuntelemaan.
Minä menen vain kuuntelemaan ja nauttimaan.
Mitä sitten? Itse menen lähinnä kuuntelemaan kauniita joululauluja ja kokemaan sitä ihanaa joulun fiilistä. Ei siellä ole tietääkseni osallistumisen edellytyksenä, että pakko laulaa? Saatan toki myös laulaa ainakin osan kappaleista. Mua ei millään tavalla häiritse, jos joku ei laula.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Itse menen lähinnä kuuntelemaan kauniita joululauluja ja kokemaan sitä ihanaa joulun fiilistä. Ei siellä ole tietääkseni osallistumisen edellytyksenä, että pakko laulaa? Saatan toki myös laulaa ainakin osan kappaleista. Mua ei millään tavalla häiritse, jos joku ei laula.
No sitä vaan, että jos vain muutama laulaa ja muutama muu laulaa ihan hiljaa, eihän se edes kuulu koko kirkkosalissa kuin pieni pihinä! Koko tunnelma latistuu kokonaan,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä vaan, että jos vain muutama laulaa ja muutama muu laulaa ihan hiljaa, eihän se edes kuulu koko kirkkosalissa kuin pieni pihinä! Koko tunnelma latistuu kokonaan,
No jos sun tunnelma tuosta latistuu, niin älä mene enää? Kuuntelet sitten jatkossa kotona joululauluja.
Ei ole mitään kuunneltavaa, jos kukaan ei laula.
Tule ap tänne maalaiskirkkoon, niin kyllä laulu raikaa!
Se on yhteislaulutilaisuus! Tarkoitus on siis laulaa. Jos ei laulatuta älä mene 😡
ei ap
Edessä lauloi nuorisroryhmä hennolla äänellä ja pianolla säesti kanttori kirkossa. Meni maku koko tilaisuudesta, kun suurin osa möllötti hiljaa.