ajattelin alkaa ruumisauton kuljettaksi.
Kommentit (14)
Perusta oman lafkan jonka nimeeksi pistäään ruumistaksi.
Hyvä valinta. Olen itse ajatellut samaa. Tahtoisin täyden palvelun liikkeen poislukien catering. Arkkujen, hautajaiskukkien ja ehkä myös hautakivien myymistä vainajien laittamisen oheen? Teen mielelläni kukka-asetelmia. Perustetaanko yritys?
Palkkaan sinne te harjottelijooita. Aina välillähän sitä voiidaan soitella stana stana hei tämä kaveri mikä siellä on kyydissä eläää viellä. Voi kaniin vttu sentääänn se on jo ehditty kuopaata.
Hautaustoimiston työntekijän homma vaatii tahdikkuutta, rauhallisuutta ja luotettavuutta. Olet tekemisissä koko ajan murtuvien omaisten kanssa. Vaatii tiettyä luonnetta.
Minä ajattelin alkaa presidentiksi, joten olkaa hyvä ja valitkaa minut presidentiksi. Tai suutun.
Taitaa ne tyypit tehdä vähän muutakin siellä hautaustoimistossa kuin vain kuskailla arkkuja.
Noihin voi laittaa kunnon katteet hintoihin, kun eihän kukaan sureva kehtaa rahasta ruveta kinaamaan.
Ihmiset ovat valmiina maksamaan huimia summia vainajan hautaan saattamisesta.
Ruumisautopalvelulla lienee hyvät katteet, varsinkin, jos kuljetukseen keksitään jotain spesiaalia.
Strobovalot, subwoofer, karvanopat ja muuta sellaista.
Hauskaa hommaa. Ei ainakaan tarvitse asiakkaiden kanssa liikoja jutella ja seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ainakaan asiakkaat valita!
Asiakas voi valittaa, mutta kyyditettävä ei valita.
Kuinka monta avointa työpaikkaa on juuri nyt?
Nykyään monella alalla vaaditaan liikaa, mutta hautaan saattaminen on tulevaisuuden ala.
On oltava tahdikas, hoitaa kaikki vahvalla työmoraalilla kerralla oikein ja hyvin sekä osata käsitellä kuolemisen raadolliset puolet. Elää vapaa-ajalla elämälle, ei kuolemalle. Työtahti on kuitenkin inhimillinen. Joskus tulee ruuhkaa. Työn kuva on selkeä ja asiakkaat eivät valita. Asiakkaille tehdään viimeinen palvelus arvostavasti, niin hyvin kuin osataan ja omaisten kanssa tullaan yleensä hyvin toimeen. Omaiset arvostavat palvelevaa asennetta ja tukea.
Ainahan sitä ajatella saa.