Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiin vastaamassa: nainen, joka menetti neitsyytensä 12-vuotiaana (ei täysin omasta tahdostaan)

Vierailija
11.05.2006 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ti on ollut aina vaikeaa.

-ap-

Vierailija
2/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut miestä nyt aikuisiällä? Harkitsitko ikinä syytteen nostamista häntä vastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin vuoden päästä ensimmäisen poikaystävän kanssa.

En tajunnut, mitä tapahtuu. Olin puolitajuissani eli en täysissä ruumiin ja mieleni voimissa. Väkivaltaa mies ei kuitenkaan käyttänyt.

Läheisimmät ystäväni tietävät ja nykyinen mieheni. Muutama vuosi sitten kävin masennuksen vuoksi terapiassa ja terapeutti kehotti minua nostamaan syytteen, koska seksuaalirikokset eivät periaatteessa vanhennu, mutta en halua kaivaa vanhoja haavoja auki. Olen asian kanssa nyt niin " sinut" , kuin nyt tällaisen kanssa voi olla.

Miestä en ole tavannut tapahtuman jälkeen.

-ap-

Vierailija
4/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi juuri noin 14-vuotiaana. Eli mies juotti minua ja sitten pani minua.

Vierailija
5/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä aina puolustelee miehiä, jotka käyttää hyväkseen n. 12-15v tyttöjä. Ja jopa haukkuu näitä tyttöjä.

Vierailija
6/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajunnut kertoa vaikka omalle äidilleen, asiasta olisi varmasti seurannut oikeusjuttu, mutta olin tosi naiivi ja alitajuntaisesti " unohdin" asian pian. Näin aikuisiällä en löytäisi voimaa ja rohkeutta nostaa asiaa esiin lähipiirissäni.

-ap-

p.s. tämä on yksi syy, miksi " pelkäsin" raskausaikana saavani tytön, koska tytöt ovat helpommin haavoitettavissa. kurjaa.

Vierailija
7/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en tiedä yhtään 12vuotiasta mutta 13-14 vuotiaat osaa jo ne hommat. Ei toki kaikki mutta ikävä kyllä aika moni!

Itsekin aloin nykyisen aviomieheni kans seurusteleen 14 vuotiaana eikä siinä minusta ollut mitään pahaa. Vaikka moni piti sitä sopimattomana kun poikakaveri oli vähä alle 20.

Vieläki ollaan siis yhessä ja on perhe ja kaikki joten ei pidä yleistää että sen ikäset ei tajua mikä on meininki!!!

Vierailija
8/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei 12-vuotias voi täysin tajuta mitä tapahtuu vaikka olisi miten tajuissaan, minä leikin siinä iässä vielä barbeilla enkä tiennyt miten yhdyntä käytännössä tehdään. Olit vasta puolustuskyvytön lapsi. Ja jos olisit älynnyt vielä vastaankin pistää, olisit ollut hakattu ja raiskattu lapsi.

Vierailija
9/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" osaa jo ne hommat" . et sä tajuu et ne teinithän esittää muka kokeneensa kaikkee. se kuuluu siihen ikään. oikeesti ne tytöt on tosi haavoittuvassa iässä.

tyttöjen " tyrkkymäisyys" on niiden itsensä mielestä söpöä. ei ne ajattele seksiä pukeutuessaan pieniin romppeisiin. sun pitäs aikuisena tajuta tää.

jos joillain nyt alkaa vakiseurustelu ja sexi poikakaverin kaa jo 14 veenä, ni ehkä on vähän kokeneempia. suurin osa ei kuitenkaa seurustele. monet vetää sellasta sexybeibe- roolia. se ei TODELLAKAAN tarkota et ne ois kokeneita ja henkisesti kypsiä vanhempien miesten kanssa petiin.

moni nainenhan tulee seksin kanssa ainuiksi vasta reilusti parinkympin jälkeen.

älä viitti jauhaa tääl tommost paskaläppää, saat pian turpaas

Vierailija
10/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet 12-14 vuotiaat tytöt ovat epävarmoja orastavasta naiseudestaan ja saattavat hakea hyväksyntää/vahvistusta itsetunnolleen käyttäytymällä " tyrkysti" . Ei se tarkoita, että he olisivat mitenkään kypsiä harrastamaan seksiä eikä varsinkaan, että se oikeuttaisi aikuisia käyttämään tilaisuutta hyväkseen.

Ihme meininkiä tällä palstalla, teini-ikäisiä lapsia haukutaan tyrkyiksi ja sitten jos joku haluaa antaa lapsen heidän hoitoonsa vähäksi aikaa, niin sanotaan, että 14-vuotias on itsekin vasta lapsi.

Vierailija
11/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut perhetuttu tai sukulainen! Tuttavantuttava.

Jotenkin olisi ollut helpompaa hakeutua viranomaisten luo, jos mies olisi käyttänyt väkivaltaa, hakannut ja maannut väkisin, voimalla.

Tapahtuma on muokannut minua paljon, tottakai. Joskus surettaa, että lapsuus loppui niin lyhyeen. Tosin, monia teorioita tästä jutusta on: jonkun (silloisen) kaverin mielestä kaikki oli mun syytä, kun vedin ensikännit ja olin ihan sekaisin. No, osaksi kai olikin.

-ap-

Vierailija
12/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvioisin nykyisten mielikuvien perusteella, että reilusti yli parikymppinen, mutta ei nyt ihan kolmekymppinenkään.

-ap-

Vierailija
13/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmiset vertaavat seurustelussa tapahtuvaa seksiä ja tällaista hyväksikäyttöä toisiinsa. Sehän on ihan eri asia. Vai onko sama, jos baarissa joku huumaa sinut ja sitten makaa kanssasi ja se kun harrastat seksiä aviopuolisosi kanssa?

Vierailija
14/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään ole sinun syy, vaikka kuin olisit vetäny eka kännit!! Ehottomasti on tekijän syy!! Pitäs tehä tuosta oikeus juttu! Ihan oikeesti! Sehän saattaa paneskella ja ahistella muitakin lapsia! Onko se käynyt sinun mielessä? Jos tää tekijä jäis kiinni niin ehkä ei sit niin herkästi enää uskalla jatkaa sikailuaan!!

Vierailija
15/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmis tekemään rikosilmoituksen terapeuttini kannustamana, olin ottamassa yhteyttä Tukinaiseen ja asioiden oli tarkoitus nytkähtää eteenpäin, koska terapeutin mielestä " asialle täytyi saada jokin piste, loppu" . Kaikki vain jäi, en tiedä miksi, kun jätin terapiankin.

Myöhemmin olen miettinyt, että harrastaako mies vielä samanlaisia puuhia?? Ehkä olen itsekäs, kun en löydä voimaa nostaa juttua nyt esiin, vaikkakin mies saattaa puuhata samanlaisia juttuja jossakin päin Suomea (tai missä lie) tälläkin hetkellä. Tai mistä minä tiedän.

Minulla on nyt ihana mies, lapsi ja elämä kunnossa - juttu on tahra mun menneisyydessä, mutta en aio tehdä siitä enää mitään numeroa. Puhumaan siitä pystyn, se ei ole mikään tabu, ehkä se on sitten ollut minun tapani toipua.

-ap-

Vierailija
16/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saman iltana ekan kerran alkoholia, eka suudelma ja ekan kerran seksiä.

Mies (tai poika) oli 3v. vanhempi, paljon kokeneempi ja perhetuttu.

Mielestäni tapaus ei ole minua pahemmin traumatisoinut, mutta jos saisin tietää, että joku tekisi saman tempun tyttärelleni niin varmasti kuristaisin pojan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi