Mulla on koko ajan kuuma
Ihan sama olenko ulkona vai sisällä. Aina on kuuma ja hiki. Kuuluuko 45v olla näin?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino ja huono kunto voi olla syynä.
Mä luulin että tämä ikä kun ennen on ollut päinvastoin kylmä ja kuukautisetkin heittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet ja kuumat aallot.
Kuukautiset vielä on, tosin kuukautiskierto tosi lyhyt. Tämä kuumuus on jatkuvaa, ei tule aaltomaisesti vaan on koko ajan, samoin väsymys on kokoaikaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei Ammattivalittaja ole enää ylipainoinen. Hän laihdutti normaalipainoon jo jokin aika sitten. Kunnostaan en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Ammattivalittaja ole enää ylipainoinen. Hän laihdutti normaalipainoon jo jokin aika sitten. Kunnostaan en tiedä.
Ai, se on taas laitunut. No, sen kunnonhan tietää kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että tämä ikä kun ennen on ollut päinvastoin kylmä ja kuukautisetkin heittelee.
Miksi sitten kyselet jos tiedät vastauksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun en tiedä onko se tämä ikä vai mikä? Ei tämä kuumuus ole millään lailla aaltomaista vaan kokoaikaista kuten väsymyskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun en tiedä onko se tämä ikä vai mikä? Ei tämä kuumuus ole millään lailla aaltomaista vaan kokoaikaista kuten väsymyskin.
Ei kuulu olla noin. Mene lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas kylmä koko ajan
N45
Niin mullakin oli tossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut kuuma ja olen hionnut todella paljon koko elämäni. Isoimmillaan painoindeksini oli 22. 15 vuotta sitten juoksin vähintään kaksi kertaa maratonin vuodessa, aikani ollessa parhaillaan lähellä 3 tuntia. Noina vuosina tuntui, että tää jatkuva kuuman tunne oli pahimmillaan.
Mulla myös aina kuuma. Olemme ns. lämminverisiä ei vaarallista, toisilla aina kylmä. Töissä hyvä kun laittaa ilmastointia isommalle ja toinen käy laittaa pois päältä. N 50
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös aina kuuma. Olemme ns. lämminverisiä ei vaarallista, toisilla aina kylmä. Töissä hyvä kun laittaa ilmastointia isommalle ja toinen käy laittaa pois päältä. N 50
Tämä nyt on parin kuukauden aikana muuttunut. Aiemmin mulla oli aina kylmä ja yleensä sjögrenin syndroomaa sairastavilla kuten minä, on kylmä.