Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään että olen raskaana

Vierailija
07.12.2018 |

Olin typerä ja luin täältä tänään jonkun artikkelin naisesta joka oli huomannut olevansa raskaana vasta synnyttäessään. Ja luin niitä kommentteja joissa monet kertoi että oli käynyt samalla tavalla. Nyt aloin miettiä omia "oireita" ja ajatella että jos ne liittyykin raskauteen?

Ei pitäisi olla mahdollista kun joka kerta on käytetty kortsua ja joka ikisen kerran jälkeen on vielä täytetty vedellä se kortsu ja testattu vuotaako jostain. Enkä sitä paitsi ole harrastanut seksiä kovinkaan paljon tässä muutaman kuukauden aikana.

Tässä nämä mun "oireet":

- yhtäkkiä alkanut matkapahoinvointi bussimatkoilla (ennen en oo kärsinyt ollenkaan matkapahoinvoinnista)
- kyljessä on muutaman kuukauden ajan tuntunut outo painon tunne, ei pysty kunnolla nukkumaan kyljellään
- vatsassakin tuntuu jotain ylimääräistä, joskaan se ei näy päällepäin
- menkat on tulleet mutta kierto on pidentynyt ja vuotoa normaalia vähemmän

Meinasin ostaa raskaustestin mutta en löytänyt mistään.. En oo hetkeen niitä tehnyt kun oon ollut muutaman kuukauden ulkomailla.

Voi että sanokaa et oon vaan vainoharhainen!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytänyt mistään? Apteekista, hyvä ihminen :)

Vierailija
2/10 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksi yhdyntä riittää siihen että voi tulla raskaaksi joten mahdollista se on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ehkäisy ei ole 100% 

Vierailija
4/10 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia noin paljon ahdistaa niin miksi ihmeessä sitä seksiä on pakko harrastaa? Ja kiitos ei mitään typeriä alapeukkuja tähän, koska niiden informaatioarvo on pyöreä nolla.

Vierailija
5/10 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomi yksistään on hyvin epävarma. Ei tarvita kuin pieni huomaamaton naarmu. Eikä millään vesitestillä sitä voi todeta.

6/10 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asia noin paljon ahdistaa niin miksi ihmeessä sitä seksiä on pakko harrastaa? Ja kiitos ei mitään typeriä alapeukkuja tähän, koska niiden informaatioarvo on pyöreä nolla.

Eks se oo se juttu että rassataan joka reikää?

Mut ihan hyvä pointti.

Vierailija
7/10 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta testi, sillä selviää.

Vierailija
8/10 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesitesti joka kerran jälkeen, anna mun kaikki kestää, tän täytyy olla Porvoossa 😂

Vierailija
9/10 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa vesitestissä? Jos ei halua lasta niin eikö se oo hyvä pelata varman päälle ja testata?

Vierailija
10/10 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomi yksistään on hyvin epävarma. Ei tarvita kuin pieni huomaamaton naarmu. Eikä millään vesitestillä sitä voi todeta.

Siis jos vesi ei tule läpi niin miten mikään muukaan voi tulla?! Kun kumin täyttää vedellä ja sitä puristaa niin kyllä paineen voimasta vesi ruiskuaa pienestäkin reiästä....

Aloittajalle; tee silti se testi!