laatikkoruokien suurus, mitä käytätte?
Mä oon surkee maustaan ruokia. Perhe tykkää kaikenlaisista laatikoista ( jauheliha-, kinkku-, lohi- etc. etc. ), mut ittee sapettaa ku ei saa niihin sellaista makua ku tahtois elikkäs täyteläistä :) Millasen suurusteen laitatte? Ite yrittäny munamaitoa, kermaa, lihalientä ( ei tietenkään kaikkia yhtä aikaa... ) ja tietty kaikenlaisia mausteita sekaan, mut jotenki aina jää mauttomiksi. Saa mainostaa ihan nimelläki hyviä liha-, kana- ja kalaruokien mausteita :)
Jään odotteleen hyviä vinkkejä....
Kommentit (2)
minä ainakin saan ihan maukkaan ja täyteläisen kinkkukiusauksen kun laitan vaan vuokaan peruna/sipuli sekotusta, kinkkusuikaleita (korpelan kevyt suikaleita), ja kermaa. väliin ripottelen aika reilusti suolaa ja hiukan paprikamaustetta.
ja sitten kun teen peruna/jauheliha vuoan, niin viipaloin raa' at perunat vuoan pohjalle, paistan jauhelihan mihin lisään sipulia, suolaa, grillimaustetta, paprikamaustetta. sitten kaadan jauhelihan perunoiden päälle, lisään perunaviipaleita ja lihalientä n.puoleen väliin ja kypsennyksen puolivälissä kermapurkin.
on myös hyvää jos laittaa väliin raejuusto purkin..
olikohan näistä mitään apua??
.. että laitat laatikkoon maustamatonta sulate/tuorejuustoa? Se vois antaa sitä täyteläistä makua.
Helmiryyni