Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELMIPULLAT punnitukseen! vko 2!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino viime viikolla 67.8

paino nyt 68

Eli 200g plussaa.. En ole kyllä kerennyt oikein mitään tekemään. Lapset ollut kipeinä joten aika vähissä on ollut vaunulenkit ja pisteetkin on loppunut jokapäivä melekein kesken. Lauantaina kerkesin uimaan mutta siinä ne viikon liikuntasuoritukset melkein olikin!

Ensi viikolla sitten toivottavasti miinusta. Huomenna on yhet 30v. juhlat ja siellä sitten grillataan ja juopotellaan, saattaa käydä köppäsesti. Ton painon suhteen siis.

Vierailija
2/12 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan menossa oikeaan suuntaan:

Paino alussa 92,2

Viime viikolla 92,8 =)

Nyt 91,2

Eli pudotusta viime viikosta 1,6 kg!!!

Olenkin kyllä ollut aika tarkka syömisten suhteen, liikuntaa en kyllä edelleenkään ole " ehtinyt" lisäämään. Mutta nyt näyttää ihan hyvältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkan tekstiä kun kykenen, mul pudotusta tasan 2kg:)

Vierailija
4/12 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla 65

edelleen 65

Ihan tyytyväinen olen olosuhteet huomioon ottaen, kun ei olla päästy koko viikolla kärrylenkille (senkin kiukkunen vaunulakkoinen kuopus!) enkä ole ehtinyt jumppaamaankaan kun ei täällä ole ollut sitä ihanaa päikkärirauhaa....

No, reilu viikko aikaa niihin meidän juhliin... tänää pitäs mennä katsomaan jotain päällepantavaa. Ärsyttää jo valmiiksi ajatus siitä, miltä mä tuun näyttämään niissä kaikissa mekoissa... argh.

Vierailija
5/12 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino viime viikolla 57.8

tänään 57.3 erotus -500g

ja pöh sanon minä nimittäin eilen aamulla vaaka näytti just saman 57.8.

Tuntuu kyllä todellakin turhauttavalta. Mun paino tippuu tyyliin 0,5kg/kk ja heittelee jopa päivässä suuntaan jos toiseen ton vaatimattoman 1/2kg. Enkä ole päässyt salille, kävelylle hyvä kun suihkuun nipin napin.. :( Kaikkien muiden tarpeet on ylittäny mut tän viikon.

Tuntuu, että kroppa epätoivoisesti pitää kii tästä saavutetusta rasvavarastosta. Peetu syö kuin henkensä hädässä, pitkään ja usein. Pahaa pelkään, että paino palautuukin vasta imetyksen jälkeen entisiin lukemiin ja joudun taapertaa halatissa koko kesän kun entiset vaatteet ei mee kuin viereen.

Mä oikeasti haluaisin tietää mitä mun pitää syödä ja minkä verran. Kun joku tekis viikoksi ruokalistan- kiitos.

Toivottavasti muilla paremmin tällä viikolla,

Neppis surkeana

Vierailija
6/12 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotusta viime viikkoon 500 g, alkupainoon huimat 100g... huomaattekos kuinka tarkkaa hommaa tää on... taitaa melkein toi 500 grammaakin mahtua vaakan virhemarginaaliin. NÄKÖJÄÄN TÄYTYY OLLA VÄHÄÄN TYYTYVÄINEN (jos aikoo olla tyytyväinen).

aloitus 70.6

viim. viikolla 71.0

tänään 70.5

Jospa ottais tavoitteeksi että ens viikolla vaaka näyttäis ekana numeronaan 6... se tuntuis niin paljon paremmalta!!!!

TSEMPPISTÄ KAIKILLE!!!

Vierailija
7/12 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jee! Tosin eipä juuri kehumista kun edelleen paino alkaa kasilla!!!

Viime viikolla oli tullut kilo, josta on nyt 500grammaa lähtenyt. Tämä ei kyllä tunnu varsinaiselta pudotukselta kun Painonvartijoissa lähti aina ekassa viikossa 2-3kg. Hmm, en vissiin jaksa panostaa tarpeeksi.

Yritän vielä muutaman viikon... en anna periksi... ainakaan vielä!

Vierailija
8/12 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtötilanne 66,6

Viime viikolla 66,0

Tänään 66,4

Eli + 400 g näyttää vaaka. Oon käyny kerran vaunulenkillä, kerran fillaroimassa, kerran kantoliinalenkillä ja kerran jumpassa, YRITTÄNYT katsoa syömisiäni maalaisjärjellä sekä tehnyt parina päivänä kotona vatsoja, mutta pöh. Tää efortti missään näy...

Neuvolaterkkari mainitsi joskus, että joillain äideillä paino ei laske imetysaikana vaikka tekis mitä, vaan vasta imetyksen loputtua. Hassua, jos/kun imetys kuluttaa kaloreita. Paitsi jos tosiaan elimistö jotenkin pitää kynsin hampain joka rasvapallosta kiinni taatakseen maidontulon vauvan tarpeisiin. Ootteko te kuullu tällasista tapauksista, millasta se painonpudotus on sit imetyksen lopetuksen jälkeen ollut?

T: Turhautunut Tilhi

Vierailija
9/12 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella tyytyväinen pudotukseeni mut vähän väkisin tää tuli kun multa leikattiin viisuri perjantaina. en ole pystytnyt syömään muuta kun nestemeäisiä ruokia,jäätelöä, mehukeittoa ym..(tän laihdutuksen kannalta hyvä:) kauhee särky vieläkin, jotenkin ruokahalu kadonnut.. meidän vauveli tuli viel kuumeseen nyt toista päivää, eikä mitään tietoa mikä sil on? on teidän vauvoilla ollut vielä kuumetta?

elikkäs lähtöpaino 82.1 nyt 80.1kg!

ensiviikkoon, tsemppiä kaikille:))

Vierailija
10/12 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on mukavasti edistystä tapahtunut.

Lähtö 63kg

Viimeviikolla 61,9kg

Nyt 61kg

eli -900g

Karppausta jatkan edelleen ja liikun kovasti, tuntuu tehoavan :)

Birdy

Vierailija
11/12 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viime viikolla painoa oli 80,6kg ja nyt piiitkästä aikaa lukema alkoi seiskalla!! Tänä aamuna painoa oli " vaan" 79.9! =)

Luultavasti se paino on kivunnut takaisin sinne 8kymppiin heti aamiaisen jälkeen mutta kyllä se vähän innosti, että oli edes hieman vähemmän kuin viime viikolla! =)

Mitään ihmeempiä en ole ehtinyt tehdä laihdutuksen eteen, pihahommia ja haravointia ainoastaan... Kovasti oli miehen kanssa aikomus aloittaa vatsalihasten teko mutta saapa nähdä miten käy...

T: Kumppari

Vierailija
12/12 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla paino putoaa kuin oppikirjoissa ;o) Eli nyt oli lähtenyt tasan puoli kiloa.

lähtöpaino 69,8

1.punnitus 69,3

2.punnitus 68,8

Mitään ihmeellistä en ole tehnyt, muutakuin imettänyt. Eilen söin " suklaakökköjäätelöä" ja toissa päivänä suklaakeksejä...ja joka päivä syön kaksi lämmintä ateriaa+ kunnon aamupalan, iltapalan ja välipalan, mutta ilmeisesti mulla imetys vie energiaa sen verran paljon...hyvä niin. aikamoinen pelastusrengas on tuossa vatsan ympärillä sulatettavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä