Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää leipoko joulumyyjäisiin!

Vierailija
04.12.2018 |

Olen nyt kaksista joulumyyjäisistä ostanut leivonnaisia. Piparkakkuja ja kahvikakkua. Ja saanut mauttomia tuotteita. Kahvikakutkin ihan purua. Roskiin menevät.

Miksi ihmeessä pitää väkisin tehdä joulumyyjäisiin leivonnaisia, jos ei osaa? Kun leivon itse, leivonnaisissa on hyvä rakenne ja makua!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostit? Ei kukaan pakottanut.

Itse en osta ikinä mistään myyjäisistä mitään ellen tunne leipojaa. Muiden ihmisten kotihygienissa ja hygieniassa muutenkin on hyvin usein parantamisen varaa, joten teen mielummin itse.

Vierailija
2/8 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi että niihin on pakotetaan väkisin leipomaan jotain, vaikkei osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaan tutulta ja aina on ollut hyvät. Mutta ongelma on noissa että kalliita raaka-aineita pihdataan ja sitten se leivonnainen on vettä ja sokeria ja jauhoja

Vierailija
4/8 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi että niihin on pakotetaan väkisin leipomaan jotain, vaikkei osaa.

Kuka pakottaa?

Vierailija
5/8 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirkolta monena jouluna myyjäisistä taatelikakun, oli hyvää. Sitten leipuri vaihtui tai jotain, ja kakut alettiin leipoa rypsiöljyyn. Inhoan sitä, minulle kelpaa vain voi. Voi antaa sen oikean maun, eikä joululeivonnaisten tarvitse olla terveellisiä. En osta enää sieltä myyjäisistä leivonnaisia, onneksi herkkuni taatelikakku onnistuu itseltäkin ja oikeista aineista.

Vierailija
6/8 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoranaisesti pakoteta, mutta osallistuminen olisi suotavaa. Osa leivonnaisista voi olla lasten tekemiä, muistakaahan tämä myös.

Enemmän ihmetettyy hinnat jotka ovat jo ammattileipomotasoa!

Vierailija
7/8 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaja on itse ahkera leipuri niin sitä osaa jo päätellä pakkauksesta, raakaaineista ja rakenteesta kannattaako ostaa.

Olen myös sillä kannalla, et voilla leivottu leivonnainen on ehdottomasti paras.

Vierailija
8/8 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat ovat siksi korkeahkot, että myyjäiset tuottavat.

Usein rahat menevät esim. luokkaretkeen ja muihin koulun yhteisiin tapahtumiin. Että ei ihan muutama satanen riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi