Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosinta tyttöystävän työpaikan pikkujoulujuhlassa

Vierailija
03.12.2018 |

Ollaan oltu kesästä asti yhdessä ja joulun jälkeen muutamme yhteen, olen vihjaillut että yhteisasuminen ei ole soveliasta ilman lupausta avioliitosta mutta en ole saanut selkeää vastausta. Olemme hyvin rakastuneita, tuleva vaimoni on hyvin kokematon, kiltti opiskelijatyttö, itse olen tällä hetkellä työtön mutta kuntouttava työtoiminnan alkaa yhteenmuuton aikoihin, naisten kanssa olen huomattavasti kokeneempi kuin vaimoni. Meillä on vaimon työpaikan pikkujoulujuhlat perjantaina, illallinen ja teatteri, soitin tänään ravintolaan ja pyysin toimittamaan vaimolleni ruokalistan ohella sormuksen jonka haen huomenna. Mietin että toivottavasti vaimoni työkaverit osaavat pukeutua, vaimoni hieman vaivaantuneena tänään kun esittelin hänelle pukuni skypekeskustelussa, puku on kulkenut suvussamme pitkään, vaimoni piti sitä hieman liiankin hienona ja huomautti että saatan tiputella siihen majoneesia pitsastani. Tunnen ravintolana henkilökunnan ja he olivat ajatuksistani liikuttavan innoissaan ja lupasivat hieman turkkilaista ohjelmaa suureen juhlaamme. Meillä on parin ystäväni kanssa jo aiemmin päivällä pienimuotoinen polttarijuhla ja toveri vihjailevat että pikkujoulukihlajaisiin saattaapa tulla ylimääräisiäkin vieraita. Olen niin jännittynyt ja innoissani saadessani heittää hyvästit poikamieselämälleni maksettuine naissuosioineen. Lauantaina vien pikkuvaimoni jo katselemaan sänkyjä Ikeaan. Saa onnitella ja antaa vinkkejä kihlajaispuheeseen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story, bro. Not.

Vierailija
2/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kuin otsikon, mutta väärä aika ja väärä paikka.

Vierailija
5/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Hulvaton

Vierailija
6/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeän huono idea (tai provo)

Vierailija
7/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Onnittelut saat sitten kun olet saanut myöntävän vastauksen kosintaasi.

Vierailija
8/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan vatun nolo idea. Unohda.

Vierailija
9/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, tästä olis saanut hyvän kun olisit malttanut vähän himmata! Nyt on niiin liikaa yritystä ja kaikkea sekalaista pukeutumisesta ja Ikean sängyistä lähtien että plumps, kiva aihe uppos huonojen juttujen suohon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi