Nainen, saatko erilaisen orgasmin yksin vs. kumppanin kanssa?
Minulla on näin. Miehen kanssa laukean kyllä, mutta se on enemmän ns. fyysinen orgasmi, siis reaktio oikeanlaiseen ärsykkeeseen. Hyvältä sekin tuntuu, mutta yksin saatuna se on ihan erilainen, ja harmikseni kyllä yksin saatuna parempi. Pystyn yksin keskittymään paremmin ajatuksiini ja se yhdistettynä sormityöskentelyyn, niin laukeaminen tuntuu siltä että tajuntakin räjähtää. Vain yhden kumppanin kanssa olen päässyt samaan tilaan seksissä, että myös "tajunta räjähtää" (suuseksi tai omin avuin aktin aikana), en tiedä miksi en muiden kanssa, vaikka ihan luottamuksellinen suhde minulla on nytkin, jossa seksi on hyvin estotonta ja antoisaa.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Yksin saan nopeasti helposti ja voimakkaasti. Miehen kanssa en juuri koskaan.
Sama. Miehen kanssa en koskaan.
Mieheni kanssa saan syvän sekä fyysisen että henkisen orgasmin, yksin tuskin koskaan.
Yksin saan aina, mutta on jotenkin väkinäistä. Suorittamista. Miehen kanssa en aina tule, mutta jos tulen niin on parempaa, aidompaa ja syvempää. Ihan kiva näin päin.
Minulla on toisinpäin, yksin se on aika... no, lyhyt ja tylsä, tuntuu jossain mutta unohtuu yhtä nopeasti kuin tulikin. Mieheni kanssa taas saan ihan kunnolla, varmaan johtuen siitä ”himosta”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Yksin saan nopeasti helposti ja voimakkaasti. Miehen kanssa en juuri koskaan.
Sama. Miehen kanssa en koskaan.
Täällä myös näin. Haluan kyllä seksiä miehen kanssa, mutta orgasmi jää saamatta. Tämä ehkä yhtenä syynä, miksi naiset yleistettynä haluaa vähemmän yhdyntää kuin miehet.
Yksin saan intensiivisemmä orgasmin, miehen kansaa laukean ainoastaa kielellä.
Yksin orgasmi on yleensä intensiivisempi, koska saan mielikuvat mukaan, toisin kuin kumppanin seurassa. Nykyisen puolisoni kanssa orgasmit vaihtelevat kumppanini panostuksen ja mielentilan mukaan, mutta useimmiten ne ovat vain "fyysisiä".
Joo, ite voi helpommin säädellä nopeutta ja painetta ja kohtaa yms. kun taas miesten kanssa siihen ei niin paljoa pysty itse vaikuttamaan. Mutta kumminkin hyvä.
Miehen kanssa saan kokonaisvaltaisen, syvän ja pitkän orgasmin, kun taas yksin sellaisen pinnallisen ja pienemmän.
Saan orgasmin käytännössä aina ja helposti niin yhdynnässä, suuseksillä kuin omin kätösinkin, mutta ehdottomasti paras on yhdynnässä saatu.
Kunnon sessioissa saan ensin suuseksillä, sitten yhdynnässä ja lopuksi peppuseksistä anaaliorgasmin, eli kolme isoa orgasmia.
Saan orgasmin vain yksin, miehen kanssa en ole vielä koskaan saanut. Toivon että tulee vielä vastaan se mies jonka kanssa pystyn rentoutua ja joka sytyttää minut kunnolla.