Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sillä kuitenkaan väliä onko isot rinnat vai pienet Onko iso kalu paras tai osataanko näitä avuja käyttää

Vierailija
26.11.2018 |

Minun tappini on 14-15 c siis hukkapätkä. Täällähähän on aina kirjoitettu isoista kaluista. Myös rinnat on ollut osana aiheita. Jos on iso kalu eikä osaa esileikkejä tehdä, niin eikös se olisi sama kun tumputtaa mällit pihalle. Pienikaluinen osaa tehdä seksistä nautittavaa juuri esileikeillä, ja naisen isohkoja kiinteitä rintoja 85% katselee miehet mieluiten. 10% ei ole niin väliä kunhan saa suuhoidon ja rojut torveen. Naisissa ja miehissä on niitäkin jotka pitävät kokonaisuudesta. Onhan niitä isopillusia naisia mutta kyllähän hekin saavat orgasmeja siinä missä "normaalitkin" onhan niitä apuvälineitäkin, miehen kieli fistaus ja muitakin keinoja. Tuppikullit saavat nautintoja ja siemensyöksyjä juurikin apuvälineillä suihin otolla ja tietysti myös perinteisesti, saatan olla väärässä laittakaa kuittia mitä mieltä olette. Olen tehnyt tutkimuksia galluppeja ja näihin vastauksia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän n. D-kokoisista rinnoista. Silikonit on parhaat, koska aidot roikkuvat lähes poikkeuksetta, eikä näytä hyvältä paljaana. Munan koko ei saa olla liian iso, sillä minulla on melko tiukka alapää. N23 Bi

Vierailija
2/2 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla on paljon peniskompleksisia, jotka aloittavat juttuja (kuten sinäkin). Kokemattomuus on jokaiselle luonnollista, koska jostainhan pitää aloittaa. Jos ongelma jatkuu pitkään niin mielikuvitus ei poista sitä. Älyn puutteesta taas kertoo tieteen ja tutkimuksen vastaiset väitteet. Näitä juttuja on täällä paljon ja onhan se tosiasia, että jos missään ei saa seksiä niin edes täällä voi siitä lukea. 796

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla