En osaa olla onnellinen tässä maailmassa
Sen oon vaan huomannut tässä 26 vuotiaana.
Eilen varsinkin, kun jälleen kerran sunnuntaiahdistuksessa sydän hakkaa ja miettii asioita; jee alkaa taas uuvuttava työviikko sitä varten, että saa nipinnapin syödäkseen ja velkoja maksettua!
Kohti viikonloppua, jolloin onkin sit niin väsynyt, ettei hirveesti mitään jaksa tehdä ja taas sama homma.
Yhtä vitun rahan perässä juoksemista, mihin tässä maailmassa on niin kiire?
Rikkaat ja valtaeliitinhemmot omistaa triljoonia euroja eikä niitä kiinnosta pätkääkään nälänhätä tai mikään muu, kun oma perse.
Sellasen, kuka välittäis hädässä olevista, on hyvin vaikea tehdä asialle mitään, koska kaikki aika kuluu siihen, että selviää itse jotenkuten.
Turhauttavaa, eikö?
On mulla ihmiskontakteja ja puoliso, harrastan urheilua ym. En käytä minkäänlaisia vaikuttavia aineita, mutta en valitettavasti kykene olemaan onnellinen tässä maailmassa.
Kaikki tuntuu vaan niin turhalta, kun miettii millasta tää elämä täällä on, ihmisen sairas itsekkyys on tuhonnut tän planeetan.
Tää on täysin sairasta paskaa 95% tää ihmisyys!
Kommentit (17)
Vähävaraisuus ja ahdistus maailmantilasta ovat legimiittejä syitä voida huonosti, mutta pitäisin jossakin määrin todennäköisenä, että sairastat masennusta. Suosittelen hakeutumista lääkäriin.
Terveisin: Masentunut maailmanparantaja
Vierailija kirjoitti:
Elämä on karua, käytä narua.
Häpeäisit.
Olet sitten ehtinyt haalia itsellesi kantokykyäsi suuremmat velat?
Aika mustavalkoista yleistämistä tuo rikkaiden täysi välinpitämättömyys nälänhätää kohtaan. Ihmiset on yksilöitä, oli ne rikkaita tai köyhiä tai siitä välistä.
Kaikella hyvällä on merkitystä ja jokainen voi tehdä hyviä asioita oman kykynsä mukaan. Et varmasti voi lahjoittaa miljoonia euroja esim. siihen nälänhätään, mutta sitä tuskin kukaan odottaakaan. Se ei kuitenkaan tarkoita, että et voisi tehdä mitään. Voit tehdä oman taloutesi ja ajankäyttösi puitteissa monia hyviä asioita.
Länsimaalaisia ihmisiä on paljonkin erilaisissa avustustehtävissä ympäri maailmaa. Jos siis haluat tehdä konkreettisesti jotain, se on mahdolllista.
Kuule ap, olen sua 10 vuotta vanhempi, ja voin vain todeta, että oikeassa olet. Ainoa mahdollisuutesi tästä edespäin on se, että et vain ajattele noita asioita. Siinä sulle selviytymisstrategia. Muuta ei ole.
Ihminen joka ei sairastu tästä nykyisestä maailmanmenosta psyykkisessti, on psyykkisesti sairas.
Olen ratkaissut tämän ongelman käyttämällä erittäin paljon kannabista.
Oletko kokeillut jotain muita maailmoja?
Minäkin ehdotan, että menet sinne toiseen maailmaan, jos tämä on huono.
Mikä on tämä toinen maailma? Mikä mikä maailma?
Minne ne rahat muka menee, kun itselläni on matalasta palkasta oikein hyvin varaa syödä, juoda ja kuluttaa?
Minäkin haaveilen lottovoitosta, en sen takia, että voisin ostaa ylellisyyksiä, vaan sen takia, että pääsisin pois oravanpyörästä ja voisin palkkatyön sijaan tehdä vapaaehtoistyötä 😔
Hyppää oravanpyörästä johonkin maahan, jossa ei ole samanlainen suorituskeskeinen elämänmeno kuin Suomessa ja pääasiana se itse eläminen, ja jossa työ on vain yksi sivujuttu elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämä toinen maailma? Mikä mikä maailma?
No kun kerran tämä maailma ei ole hyvä, niin eikö silloin joku muu maailma ole parempi? Ellei ole mitään muuta maailmaa, niin onko tuossa valituksessa jokin pointti ylipäätään.
Tässä maailmassa voi tehdä lukuisia asioita, ei tarvitse hankkia materiaa ja velkaantua, voi tehdä vapaaehtoistyötä.
Maailmassa ei ole kovin monta paikkaa eikä historiassa aikaa, jossa elämäsi olisi ollut parempaa kuin nyky-Suomessa.
Äläpäs moiti rikkaita, Soroskin pistää omasta pussistaan miljoonia edistääkseen siirtolaisuutta Eurooppaan. Kyllä hän välittää.
Elämä on karua, käytä narua.