Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LAPSETTOMUUSVERO YLI 25-VUOTIAILLE LAPSETTOMILLE? Verotuotolla maksettaisiin vauvabonareita!!!

Synnytystalkoot!
26.11.2018 |

Mitä mieltä olette siitä, että 25-vuotaana veroprosentti pompsahtaisi, jos verotettavalla on vähemmän kuin kaksi lasta?

Vastaavasti jokaisesta syntyneestä lapsesta saisi mukavan vauvabonarin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tahattomasti lapsettomat, mt-tapaukset, vanhemmuuteen täysipainoisesti kyvyttömät...

Vierailija
2/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ennemmin naisille asevelvollisuus, jonka voi suorittaa myös lisääntymällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vauvabonari on HUONO idea, rahan takia vanhemmaksi?? Ihan kaamea ajatus, ajattele sitä heitteillä olevien määrää jo nyt...

Vierailija
4/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI.

Lapsettomat maksavat keskimäärin jo nyt elinaikanaan enemmän veroja, joustavat lapsellisten eduksi loma-ajoissa jne.

Ja harvalla on alle 25-vuotiaana varaa kahteen kakaraan, saati voimia opintojen ohella.

Vierailija
5/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ennemmin päälle 40, koska silloin alkaa se lastenhankinta olla jo viimeisillään mahdollista. Ja lääketieteellisesti lapsettomat yms hyvällä perusteella saa vapautuksen

Vierailija
6/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mitään bonuksia lapsiperheille, enemmänkin pitäisi kannustaa ja kasvattaa lapsentekoikää lähestyviä siihen suuntaan että heillä on omaakin taloudellista vastuunottokykyä. Jos tuollainen raippavero lapsettomille otettaisiin käyttöön niin sitten ennemminkin sen tuottoja voisi käyttää vanhustenhoitoon ja eläkerahastoihin kun alhainen syntyvyyshän on aiheuttamassa pommin siihen suuntaan. Lisäksi ainakin osa lapsettomaksi jättäytyvistä tulee vanhemmilla päivillään rasittamaan julkisia palveluja enemmän kuin ne, joilla on lapsia tai lastenlapsia apuna. Tosin kyllähän moni lapsi ja lapsenlapsi Suomessa laistaa tästä normaalista lähimmäisen velvollisuudesta eli ei auta sukunsa vanhenevia millään lailla. 

Vierailija
7/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitenkään mene koteloon että aivan riittävä syy lapsettomuuteen on se, ETTEI HALUA LASTA?

Ugh.

Vierailija
8/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihanaa tietää että vanhempani olisivat tehneet minut saadakseen verokevennystä ::))

Vierailija
9/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että väkisin pitäisi minunkin skitsofreenikon tehdä potentiaalisesti uusia potilaita/nuoria eläkeläisiä tähän maahan. Johan on ajat, ennen meidät hullut steriloitiin väkisin ja nyt pitäisikin pykätä kakaraa kuin viimeistä päivää.

Huono idea, keksi parempi. 

Vierailija
10/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että väkisin pitäisi minunkin skitsofreenikon tehdä potentiaalisesti uusia potilaita/nuoria eläkeläisiä tähän maahan. Johan on ajat, ennen meidät hullut steriloitiin väkisin ja nyt pitäisikin pykätä kakaraa kuin viimeistä päivää.

Huono idea, keksi parempi. 

Tämä. Olen juurikin tuon 25 enkä ole ollut päivääkään elämästäni ns. oikeissa töissä, näin muun muassa. "Mielenterveys retuperällä" ja mitä vielä.

Mutta ei, ilmeisesti pitäisi tehtailla VIELÄ LISÄÄ vero-elättejä.

Vierailija
11/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minulle olisi lätkäisty mikä vero tai taloudellinen rasite tai vaikka vankeustuomio aseistakieltäytyjien tyyliin, en olisi tehnyt lasta koska en halunnut tehdä lasta. Nyt olen kohta vaihdevuosi-iässä ja saan huokaista helpotuksesta.

Lapsia ei tehdä eikä saa tehdä rahasta.

Vierailija
12/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei, olet ymmärtänyt väärin. Niille joilla on lapsia pitäisi lätkäistä haittavero, jokaisesta lapsesta verosumma vain kasvaisi.

Vierailija
13/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lapseton on usein myös se pienituloinen ja yksinasuva sinkku, joten heikentäisi vain ostovoimaa, Huono idea.

14/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanpas: oma perheeni

-mulla bio-lapsia > 2, kaikki saatu vasta 29 ikävuoden jälkeen

-nykyisellä miehellä ei lapsia, sairastui nuorena syöpään ja onneksi toipui täysin, mutta hedelmällisyys meni, välittää ja huolehtii mun teineistä & nuorista aikuisista useita kertaluokkia paremmin kuin mun exä = niiden bio-isä

-vanhin lapsi sairastaa perinnöllistä tautia (onneksi ei tappava, ja hänellä vielä hyvin hitaasti etenevä muoto) ja käyttää siksi pyörätuolia, ei halua bio-lapsia, voisi harkita kasvatteja, jos terveys ja elämäntilanne joskus ovat sopivat

-ainoa tytär on tiennyt ja tuntenut noin 10-vuotiaasta, ettei lapsia halua, ei bio-, adoptio- eikä kasvattejakaan

-jne.

Ketähän meistä siis pitäisi sakottaa tai palkita, miten, ja millä perusteella?

Vierailija
15/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31-vuotias nainen ja kärsin hedelmättömyydestä. Jos sen lapsettomuuden surun lisäksi pitäisi jotain veroa maksaa siitä, että olen kelvoton niin olisipa mieltä ylentävää. Varmaan ajautuisin itsemurhaan kun muutenkin muistutellaan siitä koko ajan. Voin vaan kuvitella mikä olo olisi niillä pareilla, jotka vuosia ja vuosia joutuvat käymään lapsettomuus-hoidoissa ja saavat keskenmenoja, ja jokaisesta pieleenmenneestä pitäisi vielä maksaa.

Tulipas hyvä fiilis, fiksu idea tosiaan!

Vierailija
16/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te lapsia haluavat voitte maksattaa iljettävät seksijätteenne jollain muilla. Minä en aio maksaa yhtään enempää veroa sen vuoksi että saan kuunnella vauvan rääkymistä julkisissa ja ravintoloissa. 

Vierailija
17/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te lapsia haluavat voitte maksattaa iljettävät seksijätteenne jollain muilla. Minä en aio maksaa yhtään enempää veroa sen vuoksi että saan kuunnella vauvan rääkymistä julkisissa ja ravintoloissa. 

Tämä. Lisäksi ulkomaalaiset sikiäessään ne 10 lasta per perhe vauvabonus tulee maksamaan liikaa!

Vierailija
18/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutenkin viimeisten neljän vuoden aikana halut Suomessa asumiseen vähentyneet huimasti. Mikäs siinä jos tavoite on oikeasti karkottaa mahdollisimman suuri määrä nuoria asumaan muihin maihin, siihen tarkoitukseen tällaisen höpönpuppuideat sopii mainiosti.

Vierailija
19/19 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Lisäksi ulkomaalaiset sikiäessään ne 10 lasta per perhe vauvabonus tulee maksamaan liikaa!

Siinnessään on käsittääkseni oikea muoto tuosta vaikeasti taivutettavasta sanasta, näin ohiksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi