Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi helekutti tätä mainostamista

Vierailija
25.11.2018 |

Parin päivän sisään joku kyseli parista sormuksesta kumpi kauniimpi. Erehdyin avaamaan ne linkit niin nyt mulle tulee kaikilla sivuilla sormusmainoksia. Erityisesti vielä valkokultaisi kuten kysyjän ehdottamat olivat. Jokin aika sitten katsoin tarjousta esikoiselle takista. Sen jälkeen vastaavista takeista oli joka sivu täynnä mainoksia.

Miksei ne tarjoa mainoksia siitä mitä mä tarvitsen eikä siitä mitä joku randon av-mamma kyselee täällä? Menee mainostajienkin rahat hukaan kun väärälle kohderyhmälle mainostavat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä AV-mammojen viestien linkit ohjaa mainostustanne?

Vierailija
2/4 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on sun Adblock?! Ei mulla näy koskaan mitään mainoksia missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ublock origin

Vierailija
4/4 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin päivän sisään joku kyseli parista sormuksesta kumpi kauniimpi. Erehdyin avaamaan ne linkit niin nyt mulle tulee kaikilla sivuilla sormusmainoksia. Erityisesti vielä valkokultaisi kuten kysyjän ehdottamat olivat. Jokin aika sitten katsoin tarjousta esikoiselle takista. Sen jälkeen vastaavista takeista oli joka sivu täynnä mainoksia.

Miksei ne tarjoa mainoksia siitä mitä mä tarvitsen eikä siitä mitä joku randon av-mamma kyselee täällä? Menee mainostajienkin rahat hukaan kun väärälle kohderyhmälle mainostavat.

Massapostitus nykyajan tietoverkossa on halpaa.