Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna minun tavata lastaan

Vierailija
25.11.2018 |

Ollaan oltu yhdessä lähes kolme vuotta, muutama vuosi asuttu yhdessä. Koskaan pyynnöistä huolimatta en ole miehen lasta saanut tavata. Alkuun oli ex vastaan mutta nyt en ymmärrä mikä. Lapsi kuulemma tietoinen minusta mutta en ole ihan varma. Lapsi melkein teini jo, 11 vuotta mutta suhteellisen lapsellinen ikäisekseen, kehityksessä pieniä häiriöitä, Aspergeria yms. Lasta on suojeltu mielestäni liikaa, mutta mistä minä mitään tiedän kun ole häntä tavannut. Äiti suojelee turhan paljon, liiallista riippuvuutta äidin ja lapsen välillä. Isä suhteellisen etäinen, välittää mutta lapsen arkeen ei osallistu. Tapaavat noin kerran viikossa exän luona. Lapsi ja isä eivät juurikaan tee mitään kaksin vaan aina ex mukana.

Asia häiritsee minua todella, olen toistuvasti pyytänyt tätä sekä hyvällä ja pahalla. On luvattu mutta mitään ei tapahdu. Koskaan ei ole oikea aika, asiasta puhuminen on miehelle todella vaikeaa, joka kerta asiasta tulee riita vaikka kuinka rauhallisesti asian ottaisi esille.

Onko joku ollut vastaavassa tai samankaltaisessa tilanteessa? Miten asia ratkesi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla