Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko tilanneet Victorias secretin nettikaupasta?

Vierailija
25.11.2018 |

Tuleeko tulleja ym lisämaksuja? On ristiriitaista tietoa, joillekin ei ole tullut että tuleeko tuotteet sittenkin euroopasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut vaikka luulin että olisi tullut.

Vierailija
2/5 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä näyttää muuttuneen, VS:n sivuilla sanotaan nyt näin: Taxes & Duties are included in the product price. They are based on the purchased merchandise’s country of origin/manufacturing and the classification of that merchandise.

Eli ei tule lisämaksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä näyttää muuttuneen, VS:n sivuilla sanotaan nyt näin: Taxes & Duties are included in the product price. They are based on the purchased merchandise’s country of origin/manufacturing and the classification of that merchandise.

Eli ei tule lisämaksuja.

Ok, kiitos, aika kallis tilaus kyseessä niin mietin.. Onko tietoa miten palautus jos tulte ei sopiva? En ole alusvaatteita tilaamassa.

ap

Vierailija
4/5 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuote ei sopiva, piti olla

ap

Vierailija
5/5 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos palautat , niin merkitset lippulappuun mitkä tuotteet palautat, myös nettisivujen kautta, lätkäiset mukana tulleen palautustarran pakkaukseen ja viet esim postiin. Olen tilannut kymmenisen kertaa VS:ltä ja ennen palautukset menivät Roissyyn, Ranskaan. Tilasin viikko sitten taas ja nykyään palautukset menevät Jenkkeihin asti päävarastolle, joten palautus tulee olemaan varmasti aika tyyristä. Itse olen palauttanut vaan kerran tosiaan ja sinne Ranskaan, eikä postarit olleet edes kalliit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän