Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mittaan juuri penistäni

Vierailija
25.11.2018 |

ja tajuan miksi minua ei ole tehty yhden illan suhteita varten.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin innoittamanasi dildoni. Pituus 11 cm ja halkaisija n 3, ympärys 9 cm. Hyvin riittää, hankkisin isomman, jos haluaisin, muttei tarvitse.

Yhden illan suhteista minulla ei ole kokemusta, mutta pitempiaikaisissa kannattaa panostaa muuhunkin kanssakäymiseen ja olemukseen, niin vehkeesikin voi virkistyä.

Vierailija
2/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, peniskompeksien kokous.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonkin ajan voisit käyttää mukavan naisen etsimiseen. Sellaisen joka arvostaa muutakin kuin senttejäsi.

Vierailija
4/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä penis ja naisilla tissit kompleksin lähde - tosin pienirintaisista pitää moni mies.

Vierailija
5/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mitannut vaginani syvyyden, se oli 14cm.

Ja toki mittaus tapahtui äärimmäisen kiihoittuneessa tilassa eikä kuiviltaan, eli kiihoittuneena (kun paikat laajentuu ja tekee tilaa penikselle) syvyys tuo 14cm ja siinä kohti jo vähän sattui.

Vierailija
6/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva!

N39

Vierailija
7/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kuva jollekin tissit kaunottarelle, niillä on kyky arvioida peniksesi, saavathan ne niitä kuvia päivittäin. Annat vaan yhteystiedot niin palaute on varmaa.

Vierailija
8/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kuva jollekin tissit kaunottarelle, niillä on kyky arvioida peniksesi, saavathan ne niitä kuvia päivittäin. Annat vaan yhteystiedot niin palaute on varmaa.

Vierailija
9/13 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittasin innoittamanasi dildoni. Pituus 11 cm ja halkaisija n 3, ympärys 9 cm. Hyvin riittää, hankkisin isomman, jos haluaisin, muttei tarvitse.

Yhden illan suhteista minulla ei ole kokemusta, mutta pitempiaikaisissa kannattaa panostaa muuhunkin kanssakäymiseen ja olemukseen, niin vehkeesikin voi virkistyä.

On kyllä todella pieni ympärys.

Vierailija
10/13 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja tajuan miksi minua ei ole tehty yhden illan suhteita varten.

Se johtuu pienistä aivoistasi, ei peniksestä.

-ap

Vierailija
11/13 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos pistäisin mulkkuni kaikessa komeudessaan sisällesi, menisi reilusti yli kipurajasi?

Vierailija
12/13 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissähän kenelläkään, joka uskaltaa numeroita julkaista, ei ole alle 20-senttinen, ja halkaisijakin on aina vähintään 5 cm. Jos oletamme peniksen tasapaksuksi ja poikkileikkaukseltaan ympyräksi, tilavuutta koituu noin edellytyksin 1,57 litraa. Seisovan hepin keskimitoista näkyy olevan monenmoista tietoa, mutta yksi ehdotus on pituus noin 13 cm ja ympärysmitta noin 9 cm, mikä tarkoittaisi noin 3 cm halkaisijaa.

Enpä ole tullut vertailleeksi kaluani kenenkään kanssa, mutta jos nuo mitat pitävät paikkansa, niin olen keskimittoissa. En myöskään lähtisi luottamaan kenenkään omaan ilmoitukseen, koska kaikillahan tosiaan netissä on oikea häränsarvi. Puolueeton mittaus on se, joka vakuuttaa, jos sellaisen jostakin löytää.

Miehenä en ota kantaa siihen, mikä on riittävä. Edellä on esitetty yksi näkökanta.

Vierailija
13/13 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon poikia, joiden pitkittynyt kokemattomuus ja muuttunut peniskompleksiksi. Eletään mielikuvitusmaailmassa, keskustellaan mielikuvituskavereiden kanssa vauva-palstalla ja kuvitellaan, että naiset ovat sitä enemmän innoissaan mitä isompi penis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi