Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehteleeko kaikki ihmiset?

Vierailija
22.11.2018 |

Olen kasvanut perheessä, jossa oli käytöstavat ja rehellisyyttä, luotettavuutta pidettiin arvossa. Myöhemmin sitten sain hengellisen herätyksen ja menin erääseen vapaaseen seurakuntaan. Minulle oli yllätys, että siellä olevat ihmiset, ainakin pari, valehteli päin naamaa. Nyt toki ymmärrän, että ei ihminen helposti muutu. Jos on tottunut valehtelemaan, niin tapa seuraa elämässä herkästi niinkuin muutkin tavat.
Mutta eikö se luottamus toiseen rakennu juuri todenpuhumisesta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en valehtele koskaan.

Vierailija
2/5 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en valehtele koskaan.

Nyt kyllä valehtelet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan jokainen ihminen valehtelee joka päivä. 😄 Itsekin olen ajatellut, että en valehtele, mutta kai sitä tekee huomaamattaan.

Vierailija
4/5 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuuden torvet on rasittavia ihmisiä. Valehtelu voi olla armeliasta ja hyväksi kuulijalle. Paskan puhuminen on taas sitten eri asia.

Vierailija
5/5 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

´ Valkoisia valheita`varmasti jokainen päästelee ja pakko niin tehdäkin, jotta ihmisten kanssa pärjää.

Mutta oikein karkeitten valheitten jutustelu..miksi aikuiset niin tekevät. Toisaalta vaikenemallakin voi valehdella jos raskaasti. 

Mutta miten luottaa ihmiseen, joka puhuu palturia paljon. Vai onko se nykyaikaa, ettei kehenkään luoteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä