Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun odotukset eivät kohtaa (nettitreffit)

Vierailija
21.11.2018 |

Mitkä ovat olleet pahimmat flopit nettitreffeillä?

Itselleni kävi niin, että olin aivan varma löytäneeni "sen oikean". Viestien perusteella siis. Juttu loisti oikein hyvin, oli paljon samoja arvoja ja muutenkin samankaltaisuutta. Kuvien perusteella vaikutti oikein kivalta.

Kuinkas kävikään?

Olin ilmeisesti päässäni täytellyt kaikki sellaiset namikat miehestä omani näköisiksi, sillä vastassa oli itseni täydellinen vastakohta. Mies muistutti kuviaan vain etäisesti. Jopa niin etäisesti, että jouduin miettimään, onko kyseessä sama ihminen. Äänestä kuitenkin tunnistin. Kuvittelin miehen eloisaksi ja ulospäinsuuntautuneeksi, mutta hän olikin lähestulkoon ilmeetön ja kylmä. Lämpenemistä tapahtui ehkä asteen verran myöhemmin. Ilmeisesti en itsekään vastannut miehen odotuksia minusta, sillä treffit jäivät yksiin. Mietin, olisiko pitänyt koittaa uudemman kerran?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ehkä pahin. Olin jutellut syvällisiä erään miehen kanssa. Olin jo vähän ihastunutkin siihen miten laajalti hän tunsi filosofien ajatuksia, osasi siteereata tunnettuja kirjailijoita jne. Mielessäni minulla oli hänestä kuva, että hän olisi ehkä vähän vanhempi, rauhallinen hillitty tyyppi. No, me sitten tavattiin. Kyllä järkytys oli suuri kun sieltä tuli 25 v opiskelijapoika, jolla mustaksi värjätty pitkä tukka, hevarityyliset vaatteet. Ja oli kova juomaan, heti alkoi viinan veto ja rehvastelut aiheesta tyyliin "päivän paras keppana on aamukeppana". Siinä oli sitten mun ihana filosofoiva, syvällinen mies...

Vierailija
2/6 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tuollaisissa tilanteissa sitten kuitenkin koittaa vielä uudemman kerran? Kumpaakin on varmaan kuitenkin jännittänyt, eikä ole päässyt kunnolla rentoutumaan ja näyttämään sitä "omaa itseään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monta kertaa pettynyt miehiin, jotka kirjoittavat tosi hyvin, mutta tavatessa ovatkin ihan erilaisia. Eivät siis ole mitenkään syvällisiä tai hauskoja livenä.

Vierailija
4/6 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs miehen pitää olla ulospäinsuuntautunut, puhelias ja hauska?

Vierailija
5/6 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn harvakseltaan nettitreffeillä, juurikin siksi, kun ne odotukset eivät ikinä kohtaa. Tulipahan taas todistettua.

Vierailija
6/6 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkäs miehen pitää olla ulospäinsuuntautunut, puhelias ja hauska?

Ei ole pakko, mutta jos on antanut viitteitä kohtuullisesta ulospäinsuuntautuneisuudesta, se olisi ihan positiivista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi