Myyjät/kassatyöntekijät tulkaa kertomaan työstänne!
Kertokaa yleisesti millaista työnne on ja missä päin asutte :) Maalla kun luonnollisesti on erilaista isoihin kaupunkeihin verrattuna.
Tarkoitus ei ole luoda mitään negatiivista ketjua vaan haluaisin kuulla tavanomaisesta työpäivästä ja fiiliksistänne.
Minä työskentelen K-marketissa eikä ole mitään huonoa sanottavaa mistään.
Kommentit (16)
Ihan mukavaa hommaa, jolla saa hyvin leipänsä pöytään. Itse tykkään pienemmistä kaupoista, joissa sitä tekemistä riittää, isomman kaupan pelkkä kassatyö ei ole minua varten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tyrkyttämisellä?
Sitä että kassalta aletaan tarjota jotain hilavitkutinta jokaiselle asiakkaalle riippumatta siitä mitä tämä itse on valinnut. Lisämyynti on jollain tavalla sidoksissa siihen asiakkaan tarpeeseen mutta tyrkytys vaan tuotteen myymistä ilman että kumpikaan osapuoli sitä haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukavaa hommaa, jolla saa hyvin leipänsä pöytään. Itse tykkään pienemmistä kaupoista, joissa sitä tekemistä riittää, isomman kaupan pelkkä kassatyö ei ole minua varten.
Jep, 8 tuntia vilkkaalla kassalla olisi kyllä liikaa. Parasta on juuri se, että pääsee tekemään monipuolisesti eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
:) missä kaikki myyjät?
Töissä. tämä on kovin kaupassakäyntiaika päivästä. Aina illat töissä.
Kertokaa kassat miksi suututte kun asiakas tervehtii teitä ensin ? Kaikkihan me tiedetään te sanotte hei vain siksi että käsketty sanoa joten miksi asiakas ei saa sanoa ensin ? Joku arvovaltakysymys ?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa kassat miksi suututte kun asiakas tervehtii teitä ensin ? Kaikkihan me tiedetään te sanotte hei vain siksi että käsketty sanoa joten miksi asiakas ei saa sanoa ensin ? Joku arvovaltakysymys ?
Tää oli kyllä ihan ihme kysymys? Onko tälle nyt jotain ihan faktatietoa, että siitä suututaan vai onko foliohattu päässyt rispaantumaan ja kuvittelet kaikkien suuttuvan sinulle. 😂
10 vuotta alalla ja vihdoin pääsin pois. Perustyö ihan jees hommaa mutta ne muutamat hirveät asiakkaat kyllä pilasi monta päivää. Lisäksi henkilöstöä ei ollut ikinä tarpeeksi ja harvoin sain pidettyä taukojani kunnolla. Vaikka työtehtäviä pystyy välillä vaihtelemaan niin ei se hirveästi auttanut kun uutta ei enää ollut opittavaksi vuoden jälkeen. Parasta oli työskennellä maito-osastolla asiakkailta piilossa.
Itse en viitsisi selkääni ja jalkojani sillä jäpittämisellä ja paskapalkalla hajottaa.
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta alalla ja vihdoin pääsin pois. Perustyö ihan jees hommaa mutta ne muutamat hirveät asiakkaat kyllä pilasi monta päivää. Lisäksi henkilöstöä ei ollut ikinä tarpeeksi ja harvoin sain pidettyä taukojani kunnolla. Vaikka työtehtäviä pystyy välillä vaihtelemaan niin ei se hirveästi auttanut kun uutta ei enää ollut opittavaksi vuoden jälkeen. Parasta oli työskennellä maito-osastolla asiakkailta piilossa.
Kyllä ne hirveät epäpätevät kassatkin hirvittää.
Ollaan jo kyltti rinnassa jopa kokeneen myyjän tittelillä ja ei osata jumalauta veikkauksen konetta käyttää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne hirveät epäpätevät kassatkin hirvittää.
Ollaan jo kyltti rinnassa jopa kokeneen myyjän tittelillä ja ei osata jumalauta veikkauksen konetta käyttää....
Ei veikkauskonetta ole joka kassalla tai edes kaupassa. Voi silti olla pätevä kassatyössä ja kokenut vaikkei sitä hallitse täydellisesti :D
Vierailija kirjoitti:
Olikse niin että ei negatiivista ketjua?
Tätä toivoin :D Pääasia, että keskustelua syntyy!
Vihasin lisämyyntiä, tyrkyttämistä ja ilta- ja viikonloppupainotteista työtä enkä luonnollisestikaan enää ole alalla ollut vuosiin.