Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homeopatialla raskaaksi tulleita?

09.05.2006 |

Olisin kysellyt kokemuksia jos joku on tullut raskaaksi homeopaattisten valmisteiden avulla? Miten pian tulit raskaaksi kun aloit syömään lääkkeitä? Kiitos vastanneille!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt kahdesti homeopaattisia lääkkeitä ja molemmilla kerroilla tullut raskaaksi. tällä hetkellä viikoila 31 ja jotain. Yritimme puolitoista vuotta ensimmäistä lasta ja sitten elokuussa 2003 menin homeopaatin astaan otolle, Sain pillereitä joita aloin syömään heti seuraavien menkkojen aikana eli syyskuussa. Olimme sitten jo kunnallisissa tutkimuksissakin mutta vasta näissä verikoe asteella joihin pääsin marraskuussa 03. raskaaksi tulin sitten marras,joulukuussa ja ensimmäinen lapsemme syntyi syyskuussa 04. Homeopaattisisa lääkkeitä söin kolme kiertoa.

Ekan lapsen jlkeen tulinkin yllättäen nopeasti uudestaan raskaaksi eli jo helmikuussa 05 olin uudelleen raskaana, se meni kesken. Tulin taas heti raskaaksi joka sekin meni toukokuussa kesken viikolla 12. kesän parantelin kroppaani ja suruani ja elokuussa taas homeopaatin vastaan otolle. ehdin syödä yhden kuurin ja nyt olen siis viikoilla 31 ja risat raskaana. Eli mulla on kyllä auttanut. tietysti se on myös tuota pää kopan sisäisäistä apua kun saa ns. syödä jotain lääkkeitä lapsettomuuteen. Mutta mä sain niitä pillereitä myös koviin runsaisiin ja kivuliaisiin kuukautisiin ja otin menkkojen aikana t-lusikallisen aina iltaisin vettä johon oli liuotettu yksi sellainen pieni mutu. Ja käsittämätöntä kyllä ne mun tulvivat ja suorastaan Helvetilliset menka t helpottui kahdessa kierrossa ihan inhimillisiksi, ja sit olinkin jo raskaana. Eli MInä uskon tuotteeseen. Tsemppiä teille jos on yritys vasta menossa.

Vierailija
2/2 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista yritettiin 10 kiertoa ja ajoitukset olivat aivan nappiin, mutta mitään ei tapahtunut. 9. kierrossa otin homeopaattisia lääkkeitä ja seuraavassa kierrossa sitten vihdoin tärppäsi.

Toisen kohdalla en jaksanut odottaa noin kauan vaan otin lääkkeitä jo kolmannessa kierrossa (silloin tuli kemiallinen raskaus), neljännestä kierrosta tärppäsi kunnolla.

Eli molemmilla kerroilla seuraavasta kierrosta kun olen lääkkeitä ottanut on napannut.

Tää kolmas lähti ' luomusti' ekasta. Varsinaista yritystä ei ollut. En missään nimessä uskonut tulevani raskaaksi ilman homeopaattisia lääkkeitä. Ajateltiin vaan et alotellaan yritys rauhassa. Ja hups vaan! Tais olla putket kunnolla auki :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla