Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka ette saa orgasmia miehenne kanssa

Vierailija
17.11.2018 |

Mietittekö koskaan, Olisiko seksi naisen kanssa parempaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en alkuun saanut orgasmia, mutta juttelin mieheni kanssa asiasta ja sen seurauksena ostettiin erilaisia leluja. Näytin myös miehelle miten minua pitää koskea orgasmin saavuttamiseksi. Kannattaa jutella avoimesti puolison kanssa. Ja kysymykseen vastaus, en ole.

Vierailija
2/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sillä naisella, kun oma mieskin voi työntää dildoa sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle hellempi kuin mies. Mies tulee petiin sarvi edellä.

Vierailija
4/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti, en ole sillä lailla kiinnostunut naisista.

Sitä paitsi, en koe seksin olevan huonoa tai epätyydyttävää vain siksi että en ole koskaan saanut orgasmia kuin itsekseni.

Vierailija
5/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lesbona ihmettelen välillä suuresti näitä naimisissa olevia "heteronaisia", jotka tulevat kiinni kiehnäämään. Suoraan ehdottelevat seksiä. Muutaman kerran olen naisen vienyt kotiini, ei ehkä olisi pitänyt. Olen vain ajatellut se on olevan jokaisen oma ongelma, jos ei osaa olla uskollinen kumppanilleen. Aamuun mennessä jokainen nainen poistuu vähin äänin takaisin oman miehensä kainaloon. Seuraavalla kerralla kun törmätään jossain, on vaivaantunut olo molemmilla, mutta sitten taas humaltuessaan naiset alkavat selittää, kuinka ihanaa seksi oli ja haluaisivat uudestaan. Tässä vaiheessa itse yleensä lähden kävelee, jos ei ole jokin spessu tapaus :)

Vierailija
6/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lesbona ihmettelen välillä suuresti näitä naimisissa olevia "heteronaisia", jotka tulevat kiinni kiehnäämään. Suoraan ehdottelevat seksiä. Muutaman kerran olen naisen vienyt kotiini, ei ehkä olisi pitänyt. Olen vain ajatellut se on olevan jokaisen oma ongelma, jos ei osaa olla uskollinen kumppanilleen. Aamuun mennessä jokainen nainen poistuu vähin äänin takaisin oman miehensä kainaloon. Seuraavalla kerralla kun törmätään jossain, on vaivaantunut olo molemmilla, mutta sitten taas humaltuessaan naiset alkavat selittää, kuinka ihanaa seksi oli ja haluaisivat uudestaan. Tässä vaiheessa itse yleensä lähden kävelee, jos ei ole jokin spessu tapaus :)

Täällä toinen lepakko, joka kokenut usein samanlaista kiehnäämistä. Minua se vain alkaa ärsyttää. Haluaisin löytää itselleni tasapainoisen ja luotettavan suhteen, mutta ei tällaisista naisista ole siihen. Härskeintä oli eräältä naiselta, kun kutsui minut seksiä harrastamaan hänen ja miehensä yhteiseen kotiin. Hänen miehensä oli lähdössä aamuvuoroon töihin. Joo, en mennyt!

Vierailija
7/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin haluaisin kokeilla seksiä naisen kanssa (viimeksi teininä) mutta mielestäni meidän heterosuhteessa olevien naisten olisi parasta kokeilla ihan vain keskenämme. En menisi sotkemaan lepakkoa mihinkään bi-curious hommaan, siitä tulee vaan paha mieli kaikille. Jännä juttu muuten, että ei ne "hetero"naiset kerro kiinnostuksestaan yhtä avoimesti muille naimisissa oleville ystävilleen. Vai pitääkö ne juottaa just humalaan ensin? Täytyypä kokeilla

8/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kyllä nainen saattaisi ymmärtää naisen tarpeet paremmin.

En vain taitaisi pärjätä ilman k**pää.

Toisekseen erittäin harva nainen on mielestäni seksuaalisesti kiehtovan oloinen. Naisvartalo on kaunis, joo, mutta ei sytytä mua.

Vierailija
9/11 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sinä olet petiisi vain tällaisia kellistänyt, niin näinhän sen täytyy olla?

Uskoisin että tuo riippuu enemmän empatiakyvystä, kuin sukupuolesta. Empaattinen ihminen osaa lukea ja helliä toista ja saa itsekin nautintoa toisen nautinnosta.

Vierailija
10/11 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tietämättömän tai kokemattoman lesbon tekstiä.  Mies voi olla ihan yhtä hellä, mutta mies voi olla myös maskuliinisempi. Useimmat heteronaiset pitävät kyllä enemmän miehisestä miehestä jonka sarvi on näyttää halunsa.  Miellä kotona vaimo tekee yleeensä seksiin aloitteet. Kokeilee nukkumaan menessä pussieni painoja ja kaluni reaktioita pussien hivelyyn. Jos kaluni on heti hereillä ja innokas innostuu hän seksiin, muuten kääntää kylkeä ja käy nukkumaan. Näin silti, vaikka saa suurimman osan orkuistaan antamastani suuseksistä ja sormettamisesta.  Mutta toki aina saa jälkiruuaksi isoa paksua kalua pohjia myöten. On mistä valita.

Vierailija
11/11 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mieti, en ole sillä lailla kiinnostunut naisista.

Sitä paitsi, en koe seksin olevan huonoa tai epätyydyttävää vain siksi että en ole koskaan saanut orgasmia kuin itsekseni.

No jos et ole KOSKAAN saanut orgasmia miehesi kanssa, niin seksi on silloin huonoa. Et vain tiedä paremmasta. Yksi kunnon orgasmi muuttaisi sinunkin ajattelutapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän