Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan ihana mies!

Vierailija
17.11.2018 |

Olen viimeisten kuukausien aikana tutustunut työpaikallani ihanaan mieheen. Mies on siis hyvännäköinen ja luonteeltaan aivan uskomattoman ihana. Hän on ihana kaikille, sellainen joka tulee kaikkien kanssa toimeen. Miehellä on kaunis vaimo ja suloinen lapsi. En ole itse ihastunut ollenkaan tähän mieheen, MUTTA.

Hän on ilmiselvästi ihastunut minuun.

Olen valtavan imarreltu tästä ja paistattelen tässä tunteessa, että joku niin hieno mies on ihastunut minuun. Olen yleensä kova ihastumaan ja rakastumaan, mutta en varattuihin. Ehkä siksi en osaa ihastua tähän mieheen. Lisäksi on rankkoja sydänsuruja ollut tässä viime vuosina.

Eihän tässä sinällään ole mitään sen kummempaa ongelmaa, johon tarvitsisin teiltä vastausta, kunhan halusin purkaa ajatuksiani.

Jotenkin tuntuu vaan kivalta kun niin kiva ihminen on ihastunut minuun.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko, että on ihastunut sinuun? Miten se ilmenee? Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
2/6 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kuvittelet, omahyväinen heitukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sinulle yhtä mukava kuin kaikille muillekin, ei välttämättä tarkoita vielä sitä että olisi sinuun rakastunut..

Vierailija
4/6 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaja, taidat itse olla ihastunut, kun tuollaisia kuvittelet. Jätä nyt vaan se perheellinen mies rauhaan.

Vierailija
5/6 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi olla sellainen tilanne että kokee jotain salaista kemiaa jonkun kanssa. Se voi ilmetä monin eri tavoin. varatuilla se voi vaikuttaa ujoudelta tai sitten välttelemiseltä. Jos joku heittää vaan läppää ja on kauhean kaveria niin se voi olla just päinvastoin, ettei olekaan yhtään ihastunut., vaan kokee vaan helpoksi sen muka flirttailun tai läpän heiton. 

Mulla ainakin mennyt näin. Jos on oikeasti ollut ihastunut johonkin, niin se ei kyllä ilmene millään muulla tavalla kuin tiettynä jännityksen tunteena toista kohtaan, eikä etene koskaan mihinkään ja hyvä niin jos edes toinen on varattu.

Vierailija
6/6 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko, että on ihastunut sinuun? Miten se ilmenee? Minkä ikäisiä olette?

Keski-ikäisiä jo olemme molemmat. Ei ole sanonut, mutta sen ihastuksen huomaa selvästi. En halua kertoa tarkemmin mistä, koska en halua olla tunnistettavissa. En siis kuvittele ystävällisyyttä ihastumiseksi.  Hän on sellainen ihminen, että hyvin vaikea kuvitella, että hän toimisi tämän ihastumisen johdosta mitenkään. Hän vaikuttaa niin uskolliselta ja selkärankaiselta ihmiseltä.