Onko Macin meikit hintansa veroisia/laadukkaita?
Kommentit (9)
Meikkivoiteet todella laadukkaita ja peittäviä - hirveä ero Maybellineihin! Käyttänyt Macia jo monta vuotta. Peittävä ja laadukas lopputulos. Samoin huulipunat mukavan tuntuisia ja mukava käyttää. Just vertasin Lorealin huulipunaan ja jo näissä hintaluokissa ero tulee vastaan. Tarttuu kyllä juomalaseihin silti.
Mulla on ollut meikkivoidetta ja poskipunaa, tykkäsin. Ovat riittoisia kun vähäinen määrä riittää.
Kiva kuulla.
Ostin nimittäin n. 550 eurolla Macin meikkejä. en juuri meikkaile, mutta näin vanhoilla päivilläni ajattelin vähän panostaa:)
Aika suolaisia hintoja on, esim. kaksi sutia maksoi yht. 100e... Mutta päätin nyt sijoittaa itseeni.
Myyjät stoccalla todella ystävällisiä ja palvelu oli hyvää.
ap
En tiedä meikeistä, mutta uusi Mini vaikuttaa ihan hyvältä.
Macin huulipunat on mielestäni parhaita, mitä olen käyttänyt. Olen aikaisemmin käyttänyt hintavia merkkejä ja myös Lumenea.
Olen ostanut punia huuto.netistä.
Ovat hyviä, heti kun sijoitat vielä vähän enemmän niin tulee se lääkärilentäjä vastaan ja salamarakastuminen. Päivässä muutut miljonääriksi. Kilotkin tipahtaa samantien .
Macin sudit on huippuhyviä! Ostin luomivärisiveltimeni 2005 ja edelleen ovat loistokunnossa! Käytän päivittäin eivätkä ole miksikään menneet, karvoja ei ole irronnut pesuissa. Ainoastaan siveltimien numerot varresta ovat kuluneet pois, nekin voit halutessasi suojata lakalla.
Myös luomiväreistä pidän kovasti, erityisesti Matte ja Matte2 -koostumuksista.
Puuteriset tuotteet on laadukkaita myös. Strobe Cream parasta meikkivoiteen sekaan hehkua tuomaan ja Fix+ kiinnityssuihke myös hyvä. Hinnat ovat kivunneet vuosien saatossa korkealle, alkavat olla jo melko kalliita.
Ei ainakaan luomivärit ole mielestäni kovin pigmenttisiä. Huulipunat on hyviä.