Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut työkaveriin AARGH

Vierailija
16.11.2018 |

Molemmat ollaan varattuja, että ei ole pelkoa että tämä kehittyisi mihinkään. Todennäköisesti tunne on vielä yksipuolinen.

Järjellä ymmärrän, mistä tämä johtuu. Työkaveri on huomaavainen ja mukava, meillä on usein aikaa syvällisille keskusteluille mihin ei kumpikaan lapsiperhearjessa tahollaan ehdi. Ollaan selvitty haastavista projekteista yhdessä. Ei ole mikään ihme, että näitä tunteita on syttynyt.

Silti en pysty järkisyillä estämään ihastumisen tunnetta ja sitä, että kollega pyörii mielessä enemmän kuin on normaalia.

Mikähän tähän auttaisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lopetat noi syvälliset keskustelut. Muutenkin kommunikaatio minimiin ja välttele koko tyyppiä jos vaan mahdollista.

Vierailija
2/6 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen, ja luulen että tunne on molemminpuolinen, koska mies välillä on tosi lähellä ja mukava, ja välillä vetäytyy ja on melkein vihaisen oloinen.

On tanssittu joskus ja vähän pussattu.

Hän on henkilö, joka ei ensin ulkonäöltään vedonnut minuun yhtään mutta kun olemme vuosien kuluessa tutustuneet, on ulkonäkö menettänyt merkityksensä. Hän on i h a n a .

Mutta jää vain haaveeksi koska molempien perheet.

N34

Ps. Ap, sori, en osannut sua neuvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt ainakin turha haaveilu. Se vain ruokkii ihastusta. Yritä keskittyä omaan mieheesi ja liittoosi. Jos tiedostat mikä mättää omassa suhteessasi, puhu miehesi kanssa ja yrittäkää korjata tilanne.

Jos esim. kaipaat lisää kosketusta, hakeudu itse miehesi lähelle ja kosketa. Jos kaipaat huomiota, huomioi itse. Ilo tarttuu, rakastaminen lisää rakkastamista, viha lisää vihaa, kosketus lisää kosketusta jne.

Yritä myös katsoa miestäsi yksilönä ja miehenä. Vähän kuin uutta ihmistä tarkastelisit, saatat löytää jotain uutta ja jännittävääkin. Monasti pitkään yhdessä olleet " kasvavat yhteen" henkisesti, täydentävät toistensa lauseet ja luulevat tietävänsä mitä toinen ajattelee. Sitten helposti kommunikointi lopahtaa ja jos huomaa että juttu luistaakin jonkun toisen kanssa, niin helposti ihastuu.

Toivottavasti pääset irti ihastuksestasi.

Vierailija
4/6 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa suossa olen kuin ap. No ehkä vähän helpotti kun huomasin, että ihastuksen kohde on yhtä huomaavainen kaikkia naisia kohtaan. Tuohon huomaavaisuuteen nimittäin ihastuin, varmaan siksi, kun omassa arjessa elämä on jatkuvaa kamppailua siitä, kumpi joutuu taas hoitamaan lasten iltatoimet/roskien viemisen/vessan pesun. Ja pitkästä aikaa joku auttoi, oli kohtelias ja huomaavainen, kiltti, aktiivinen... Monesti me ihmiset näytetään töissä parhaimmat puolemme.

Vierailija
5/6 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on oiva herätys sen suhteen että on aika panostaa oman parisuhteen hyvinvointiin.

Älä ruoki tunnetta.

Ota puolisosi kanssa yhteistä aikaa romanttiseen yhdessäoloon.

Menkää terapiaan tai parisuhdeleirille tms. Jos on isompia ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme