Kerro kaikki diagnoosisi
Voin aloittaa:
Nivelreuma, auraton migreeni, fibromyalgia, nikaman L4 rasitusmurtuma.
Kommentit (23)
Mullakin on reuma. Ja paniikkihäiriö. Jee. Lisäksi migreeni, tosin siihen ei kyllä varsinaisesti mitään diagnoosia ole, itse olen diagnosoinut itseni.
Koulufobia, oppimisvaikeudet, sjögrenin syndrooma, menierin tauti, skolioosi, toinen jalka toista lyhyempi, rytmihäiriöt ja keliakia.
Vierailija kirjoitti:
Koulufobia, oppimisvaikeudet, sjögrenin syndrooma, menierin tauti, skolioosi, toinen jalka toista lyhyempi, rytmihäiriöt ja keliakia.
Unohdin lisäksi on psoriasis ja pcos.
Pelkästään luunmurtumia- katkeamia ollut liki 30kpl, tikkejä vaativia vekkejä n. 10.. En harrasta kuin kalastamista ja ilonpitoa, niistä ne. m50
Migreeni, pakko- oireinen häiriö , syömishäiriö, sosiaalinen fobia, paniikkihäiriö.
PRRRRÖÖÖÄÄÄHHHGGGGGGGÖGÖÖGÖGÖGÖGÖGÖGÄÄÄÄÄÄ
Skolioosi, kyfoosi, polydaktylia, migreeni, ibs, nivelrikko, synnynnäinen kuulon alenema, ms-tauti.
cp-vamma (lievä, ei huomaa enää, kuntoutettu)
aivovamma (huomaan lähinnä itse)
add
nivelkipu (polvi)
sterilisaatio
uni-valverytmin häiriö
ei-elimellinen unettomuus
keskittymisvaikeudet
aurallinen migreeni
verenvuototaipumus
Verenmyrkytys, poskiontelotulehdus (x useampi), divertikkeli, rytmihäiriö, korkea verenpaine, rosacea, nilkan revähdys, ranteen revähdys, klamydia, silmätulehdus.
Ei mitään, mut mul on ainaki myoomia ja känsä.
Kanta.fi ilmoittaa minulla olevan 22 eri diagnoosia. Mukana on psykiatrian sekä somaattisen puolen ja myrkytystapauksia kaksi kpl.
Kompleksinen traumaperäinen stressihäiriö, dissosisaatiohäiriö, paniikkihäiriö, keskivaikea masennus, aurallinen migreeni, uniapnea, fibromyalagia, kolmoishermosärky, hermovaurio, alaleuan retrognatia, avopurenta, leukanivelen dysfunktio-oireyhtymä, polvilumpion kondormalasia, määrittämärön reumasairaus, dysuria..
Muut on lähinnä sitten luokkaa keuhkoputkentulehdusta ja muuta vastaavaa..
Kaksisuuntainen mielialahäiriö, keskivaikea masennus (tämän saanut 3 v sitten, mutta olen varma että diagnoosi tänä päivänä vakava masennus), paniikkihäiriö, sosiaalisten tilanteiden pelko, ahdistuneisuushäiriö